Wil iemand dit puzzelboekje hebben? Dan stuur ik m naar je op
Mocht je ze niet kwijt raken zou je ook kunnen kijken of er in je buurt een inzameling is voor Oekraïne.
Bij veel verloskundigen is er ook een weggeefhoek
Iemand interesse in deze koelkast? We hebben hem twee jaar gebruikt als extra koelkast maar is nu overbodig.
Graag dit weekend ophalen in Utrecht.
Wil iemand morgenavond naar Racoon in Utrecht? (Tivoli) Ik heb twee kaartjes maar ben nog niet hersteld van corona. Heb ze op Ticketswap staan maar er staan er zoveel op dat ik ze denk ik niet meer verkoop en vind het jammer als ze niet gebruikt worden. Dus wie wil? Twee gratis kaartjes voor Racoon morgen
Wat super lief dat je dit doet!
Wat leuk! Helaas niemand om mee te nemen maar voor diegene die gaat veel plezier!
Wat lief! Heb zelf corona maar hoop dat iemand hier heel blij van wordt
Kaartjes zijn vergeven!
Wat lief! Ik zie door jouw berichtje dat Racoon dezelfde letters bevat als corona Hopelijk voel je je snel wat beter.
Conspiracy! Illuminati!
Het waren de wasberen, niks geen vleermuizen
iemand interesse in een kaartje voor concert van royal blood morgen in AFAS? ik kan zelf niet meer, zou speciaal naar NL gaan ervoor maar m’n uni doet super stroef geef 'm met liefde weg!
Ik heb 2 potjes Ashwaganda poeder weg te geven. Uit de ene is wel wat poeder gebruikt, maar ik heb liever capsules. Op te halen bij mij thuis, maar aangezien ik in the middle of niks bovenin Groningen woon, mag het ook tegen verzendkosten. Of via Vinted, als dat makkelijker/handiger is.
Hoeveel zijn de verzendkosten
Ik zou dit wel willen!
Gratis bloemenzaad voor de bijen op te halen!
De voedselbanken voor de bijen zijn weer geopend! Op www.voerdebijbij.nl kun je zien waar je bij jou in de buurt een gratis zakje zaad van inheemse bloemen op kunt halen.
Woon je toevallig in (de buurt van) Wijchen? DM dan even voor mijn adres, dan kun je er nog een kopje koffie of thee bij krijgen ook (ik ga niet opsturen, gewoon omdat je vast wel dichter bij huis een zakje kunt halen als je niet in de buurt woont.)
Iemand hier die zo om 2 uur naar het nationale ballet in amsterdam wil? Mijn broertje heeft 2 kaartjes over en ik kan ze naar je doorsturen.
Wil iemand met mij gratis naar Marc-Marie Huijbrechts in Alkmaar zaterdag?