Weggeef-topic

Tegen verzendkosten:

iPhone 11 hoesje met koord, beschadigd helaas. Ik heb het vergoed gekregen van de webshop maar hoefde het niet retour te sturen. Misschien kan ik er iemand blij mee maken, anders gooi ik het weg.

Oozoo horloge gekregen maar ik draag nooit horloges zoals dit.

2 likes

Ik heb ook dit hoesje, alleen dan voor een ander model mobiel en dacht eerst ook dat het beschadigd was (zag er ook zo uit), maar bij mij bleek er nog een beschermsticker (of hoe noem je dat?) er op te zitten.
Zit dat hier er ook niet nog op?

3 likes

@Speurneus @broodjepindakaas ooh goeie! Het lijkt er namelijk niet op maar ik zal nog eens kijken.

Maar dan nog steeds ga ik hem niet gebruiken want ik heb een ander hoesje :laughing:

1 like

Tegen verzendkosten:
Nieuwe zwarte sweater van Hunkemoller, maat XL.
Valt erg groot

6 likes

Hoe veel zijn de verzendkosten? Ik heb misschien wel interesse.

3 likes

Mocht je niet willen, dan wil ik op de reservelijst haha

2 likes

Met Hommerr is het ongeveer 4 euro. Dan wordt het wel naar een ophaalpunt gestuurd en duurt het vaak ook wel iets langer voordat het daar is.
Ik kan met de meeste pakketdiensten wel verzenden, dus wat jouw voorkeur heeft.

1 like

Ah super, Homerr is prima, het heeft geen haast! Ik stuur je een berichtje.

4 likes

Iemand interesse in een gezichtssauna (stomer)? Ik heb hem ooit op aanraden van de beautyblogs gekocht maar gebruik hem nooit meer. Tegen verzendkosten stuur ik hem graag op, en anders omgeving Arnhem :slight_smile:

1 like

Heb je dat horloge nog? :relaxed:

5 likes

Gratis op te halen. Geen idee wat de staat is gezien het van het broertje van mijn vriend was. De kringloop in de buurt nam dit soort artikelen niet aan dus misschien heeft iemand hier interesse.

Edit: is vergeven

3 likes

Heeft iemand hier interesse in? Is van thuisbezorgd

4 likes

Ik bestel redelijk vaak Thuisbezorgd dus graag! :grimacing:

1 like

Ik stuur je de afbeelding met code privé door!

Ik krijg de melding dat je geen berichten accepteert als ik je naam invul, wil jij het proberen?

3 likes

Je kan het in het bericht zelf doen maar ik zal jou even dm’en :blush: dankjewel

Oeps late reactie! Maar ik heb hem nog ja :smiling_face: Zal ik hem naar je opsturen? Kun je mij dan DM’en?

1 like

Ja leuk!! Stuur je zo in m’n pauze even een dm haha

1 like

Dit doet me denken dat ik ook nog zo’n code heb en niet zal gebruiken. Verloopt 7 oktober. Wie wil?

Ophalen Rotterdam

2 likes

Ik heb 10 van deze gekregen bij een bestelling van The Body Shop, heel vreemd. Heeft iemand er behoefte aan?

Ik weet dus niet precies of het deze zijn en zelfde merk, er stond weinig informatie op de verpakking.

2 likes