Weggeef-topic

Zou je mij je e-mail adres kunnen pb’en dan stuur ik je later vandaag de kaarten op. :smile:

21 likes

Ah beterschap voor je vader. Wel heel lief dat je die kaarten weggeeft zeg! Veel plezier @LadyV :sparkles:

8 likes

Ik heb blauwe archies slippers in 42,5-43. Ik ben zelf fan dus had ze ook voor m’n vriend, moeder en schoonmoeder gekocht maar m’n schoonmoeder vindt haar crocs toch fijner. Het idee is dat het een ingebouwde steunzool heeft en een strakker bandje dan normale slippers waardoor je niet hoeft te klemmen met je tenen als je je voet optilt.

Ik draag zelf liever geen andere schoenen meer dus maak er graag iemand anders blij mee. Ze zijn wel lelijk dus weet waar je aan begint want je gaat ze altijd willen dragen.

11 likes

Zeker weten! We stemmen het af via dm :blush:

4 likes

Wow even een openbaring. Werkt dit echt als je ook normaal al op steunzolen loopt?

5 likes

Wil ik wel als je ze nog hebt!

6 likes

Oeh ik heb wel interesse!

Edit: zie net dat Eendagsvlieg ze ook wil. Mocht dat niet doorgaan dan graag reserve :slight_smile:

4 likes

Erg last-minute maar heeft iemand van jullie interesse in 2 gratis tickets voor Movies at the Hermitage (Amsterdam) voor de film Rabat vanavond? De film begint om 21.00 maar de ruimte gaat om 20.00 open.

3 likes

Ja sick! Ik vind deze heel tof en zou hem graag ophalen.

6 likes

Heel nice! Mocht twijfelaar er toch vanaf zien, neem ik hem graag over

5 likes

Ik heb deze ketting ooit zelf gemaakt (knoopje voor knoopje) maar draag hem nooit.
Is er hier iemand die interesse heeft?

11 likes

Zelfgemaakt alleen pas m niet. Zonde om weg te gooien. Draagbaar met maat M, kleine L.
Tegen verzendkosten of ophalen.

10 likes

Oh ik wil deze wel! Wil je hem opsturen?

3 likes

Ik heb je een bericht gestuurd, is dat goed gegaan?

2 likes

Ik wil deze oorbellen weggeven voor verzendkosten. Ik heb ze gekocht bij Oliver Bonas, een winkelketen in GB. Ze zijn echt niet goud ofzo maar wel in aankoop conditie. Ik heb ze maar 1 minuut in gehad en ik wist meteen dat ze te zwaar waren voor mij. Ze zijn 8 gram per oorbel dus best massief. Ik hoop een fijn thuis voor ze te vinden.

10 likes

Heel gaaf! Ik zou ze graag van je overnemen :blush:

2 likes

Het lukt mij niet een pb te sturen

3 likes

Kan ik iemand (z’n zusje) blij maken met deze eau de toilette van playboy en Bruno Banani tegen verzendkosten? Kwam t tegen in een la, 2 zitten echt nog zo goed als vol dus vind het echt zonde om weg te gooien :joy: ze zijn heel oud maar heb net opgespoten en ruikt nog wel normaal, heb

6 likes

Alles kan opgehaald worden in Den Haag!

4 likes

Ik geef een deel van mijn grijs/ bruine stoffen modulaire bank weg
Ophalen tweede etage in Rotterdam met trap
Ophalen per eind september
Pb voor foto’s ivm herkenbaarheid

Afmetingen deel 1 175x130
Deel 2 125x 100 diep
Heeft een leuning die zowel naar boven als beneden kan zodat het vrij in te delen is