Zou je mij je e-mail adres kunnen pb’en dan stuur ik je later vandaag de kaarten op.
Ah beterschap voor je vader. Wel heel lief dat je die kaarten weggeeft zeg! Veel plezier @LadyV
Ik heb blauwe archies slippers in 42,5-43. Ik ben zelf fan dus had ze ook voor m’n vriend, moeder en schoonmoeder gekocht maar m’n schoonmoeder vindt haar crocs toch fijner. Het idee is dat het een ingebouwde steunzool heeft en een strakker bandje dan normale slippers waardoor je niet hoeft te klemmen met je tenen als je je voet optilt.
Ik draag zelf liever geen andere schoenen meer dus maak er graag iemand anders blij mee. Ze zijn wel lelijk dus weet waar je aan begint want je gaat ze altijd willen dragen.
Zeker weten! We stemmen het af via dm
Wow even een openbaring. Werkt dit echt als je ook normaal al op steunzolen loopt?
Wil ik wel als je ze nog hebt!
Oeh ik heb wel interesse!
Edit: zie net dat Eendagsvlieg ze ook wil. Mocht dat niet doorgaan dan graag reserve
Erg last-minute maar heeft iemand van jullie interesse in 2 gratis tickets voor Movies at the Hermitage (Amsterdam) voor de film Rabat vanavond? De film begint om 21.00 maar de ruimte gaat om 20.00 open.
Ja sick! Ik vind deze heel tof en zou hem graag ophalen.
Heel nice! Mocht twijfelaar er toch vanaf zien, neem ik hem graag over
Ik heb deze ketting ooit zelf gemaakt (knoopje voor knoopje) maar draag hem nooit.
Is er hier iemand die interesse heeft?
Zelfgemaakt alleen pas m niet. Zonde om weg te gooien. Draagbaar met maat M, kleine L.
Tegen verzendkosten of ophalen.
Oh ik wil deze wel! Wil je hem opsturen?
Ik heb je een bericht gestuurd, is dat goed gegaan?
Ik wil deze oorbellen weggeven voor verzendkosten. Ik heb ze gekocht bij Oliver Bonas, een winkelketen in GB. Ze zijn echt niet goud ofzo maar wel in aankoop conditie. Ik heb ze maar 1 minuut in gehad en ik wist meteen dat ze te zwaar waren voor mij. Ze zijn 8 gram per oorbel dus best massief. Ik hoop een fijn thuis voor ze te vinden.
Heel gaaf! Ik zou ze graag van je overnemen
Het lukt mij niet een pb te sturen
Kan ik iemand (z’n zusje) blij maken met deze eau de toilette van playboy en Bruno Banani tegen verzendkosten? Kwam t tegen in een la, 2 zitten echt nog zo goed als vol dus vind het echt zonde om weg te gooien ze zijn heel oud maar heb net opgespoten en ruikt nog wel normaal, heb
Ik geef een deel van mijn grijs/ bruine stoffen modulaire bank weg
Ophalen tweede etage in Rotterdam met trap
Ophalen per eind september
Pb voor foto’s ivm herkenbaarheid
Afmetingen deel 1 175x130
Deel 2 125x 100 diep
Heeft een leuning die zowel naar boven als beneden kan zodat het vrij in te delen is