Ik heb ook zo’n code, 2mnd gratis Videoland Plus. Als er iemand interesse heeft, dan stuur ik ‘m toe!
Ik stuur je een berichtje!
Oh heel graag!
Ik PM ‘m naar je toe
Buideltasje alleen de binnenkant is kapot maar verder nog goed te gebruiken.
Fietstas Hema alleen de rits is kapot en vervangen voor drukknopen.
Mijn code is al vergeven, sorry!
Iemand interesse in Gillette wegwerp scheermesjes? Ik had ze gekocht om te proberen maar vind m niet fijn. Er zijn nog 7 mesjes over in de verpakking.
Gratis ophalen in Rotterdam of tegen verzendkosten.
ja ik wel! wil 'm al een tijdje uitproberen. ik stuur je een pb
Ik zou heel graag de boeken van Jill Mansell, Verras me van Sophia Kinsella en Patronen doorbreken van je overnemen. Kan ze ophalen in Breda aangezien ik daar (ook) woon
Zou ‘de vijf talen van de liefde’ door de brievenbus passen? Ik woon in Groningen dus ophalen is een beetje ver haha
Helemaal goed, stuur me even een berichtje dan spreken we wat af,
@DikkeKip ja ik denk het wel hij is niet zo heel dik! Stuur me ook even een berichtje als je wil
Ik zou de overige boeken graag wel willen hebben. Leuk dat er een kinderboek bij zit😀
Dat is helemaal goed! Stuur je me ook even een berichtje?
Yes gedaan
Iemand hier interesse in? Mineral milk sun screen van Summer Fridays. Gekocht via Cult Beauty.
Ik blijk allergisch te zijn voor dit product, dus ga het niet gebruiken. Is twee keer gebruikt dus zo goed als vol!
Wat zou je er voor willen hebben?
Oh alleen verzendkosten, zou even moeten kijken maar kan geloof ik makkelijk door de brievenbus!
Thanks! Neem het graag van je over. Stuur je morgen een pb.