Weggeef-topic

Ik heb ook zo’n code, 2mnd gratis Videoland Plus. Als er iemand interesse heeft, dan stuur ik ‘m toe!

4 likes

Ik stuur je een berichtje!

5 likes

Oh heel graag!

2 likes

Ik PM ‘m naar je toe :slight_smile:

3 likes

Buideltasje alleen de binnenkant is kapot maar verder nog goed te gebruiken.

Fietstas Hema alleen de rits is kapot en vervangen voor drukknopen.

1 like

Mijn code is al vergeven, sorry!

1 like

Iemand interesse in Gillette wegwerp scheermesjes? Ik had ze gekocht om te proberen maar vind m niet fijn. Er zijn nog 7 mesjes over in de verpakking.

Gratis ophalen in Rotterdam of tegen verzendkosten.

2 likes

Iemand interesse in deze Cerave moisturising cream? Wel geopend en denk nog driekwart vol. 177 ml.

3 likes

ja ik wel! wil 'm al een tijdje uitproberen. ik stuur je een pb

3 likes

Boeken! Ophalen in Breda, anders tegen verzendkosten opsturen

7 likes

Ik zou heel graag de boeken van Jill Mansell, Verras me van Sophia Kinsella en Patronen doorbreken van je overnemen. Kan ze ophalen in Breda aangezien ik daar (ook) woon :hugs:

3 likes

Zou ‘de vijf talen van de liefde’ door de brievenbus passen? Ik woon in Groningen dus ophalen is een beetje ver haha

3 likes

Helemaal goed, stuur me even een berichtje dan spreken we wat af,

@DikkeKip ja ik denk het wel hij is niet zo heel dik! Stuur me ook even een berichtje als je wil

2 likes

Ik zou de overige boeken graag wel willen hebben. Leuk dat er een kinderboek bij zit😀

Dat is helemaal goed! Stuur je me ook even een berichtje?

4 likes

Yes gedaan

2 likes

Iemand hier interesse in? Mineral milk sun screen van Summer Fridays. Gekocht via Cult Beauty.

Ik blijk allergisch te zijn voor dit product, dus ga het niet gebruiken. Is twee keer gebruikt dus zo goed als vol!

2 likes

Wat zou je er voor willen hebben?

4 likes

Oh alleen verzendkosten, zou even moeten kijken maar kan geloof ik makkelijk door de brievenbus!

2 likes

Thanks! Neem het graag van je over. Stuur je morgen een pb.

3 likes