Kan ik iemand toevallig blij maken met deze snorkel? 1x gebruikt. Ophalen in Breda of versturen tegen verzendkosten
Heb je deze nog?
Ja ik heb hem nog!
Ik heb een gilet gemaakt maar de stof past niet bij mij. Mag gehaald worden, maar ik woon ergens boven in Groningen. Ik wil ook wel verzenden maar dat is op eigen kosten Het past in een grote envelop dus kan door de brievenbus. Exacte kosten weet ik niet.
Maat is ongeveer 42-44 denk ik. Zit een split aan de zijkant, die zie je niet op de foto.
Edit; hij is al vergeven
Ziet er super mooi uit!!
-weg-
Iemand die interesse heeft in de ovenschaal maat L? Ik heb die gespaard voor mijn schoonzusje maar hij past niet in de oven. Ophalen omgeving Tilburg.
Aan de ruim: kan ik iemand hier nog blij mee maken? de grote zilveren boven mist 1 steentje, mag weg tegen verzendkosten. Misschien iemand die zelf sieraden maakt die de steentjes nog kan hergebruiken?
Ophalen kan vlakbij Utrecht, verzending zou ook kunnen
- Weggegeven! -
Iemand interesse in deze ongedragen Brazilian slip? Ik heb per ongeluk de verkeerde maat meegepakt (was zo’n 5 voor €x,- actie en ik denk dat deze op een S hanger hing). Het is een maat XL. Ik heb hem alleen direct gewassen na aankoop, maar nooit gedragen.
Als ik tiktok moet geloven zijn deze binnenkort weer helemaal hot!
Ja graag!!
Zitten allemaal zo goed als vol, liefst als hele set weg maar kan evt ook los. Kleintjes passen denk ik wel door de brievenbus alles tegen verzendkosten.
Ik wil de BR heeell graag
Sorry de hele set is al vergeven!
Oh deze zou ik heel graag van je willen overnemen als je ze nog hebt!
Wat is het verhaal achter deze woorden?
Iemand die dit wil hebben? Rituals spullen sommige voller dan andere, vind de geuren te sterk, verzameling uit adventkalenders. Ik denk niet dat het door de brievenbus past btw
Is weggegeven