Weggeef-topic

Oh ik heb wel interesse! Zijn het dus 3 verschillende? Die bovenste past namelijk in mijn printer

2 likes

Ik zal eens kijken of setje 2 of 3 misschien hetzelfde mechanisme heeft als 1! Want misschien past die dan ook wel voor jou

Edit

Setje 1

Setje 2

Setje 3

Dit zijn de afsluitclips. Wel allemaal verschillend dus I don’t know?

2 likes

Je kan gewoon die codes Googlen en dan vind je voor welke printers het geschikt is

4 likes

Aah ik zie t al, de bovenste is code 526 en de andere allebei 521!

Wil iemand dit mini tasje hebben? Het kan denk ik met twee postzegels verzonden worden.

Die wil ik wel! Ik stuur je een dm

Heel last minute, maar wil iemand een nachtje naar Leeuwarden? Ik heb een hotel (https://emea01.safelinks.protection.outlook.com/?url=https%3A%2F%2Fwww.booking.com%2Fhotel%2Fnl%2Fvia-via.html%3Fdksc%3D2%26aid%3D304142%26label%3Dpostbooking_confemail&data=05|01||e922398fa96349b46f2e08dbf04503cd|84df9e7fe9f640afb435aaaaaaaaaaaa|1|0|638367951486216444|Unknown|TWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D|3000|||&sdata=TjBuQmagHeQ1lczfOJxLp0pd9GNNJbzUOGWjgBOYTHE%3D&reserved=0) voor morgenavond maar kan niet meer gaan en niet annuleren. Is voor 2 personen.

15 likes

Omg, dat ziet er echt te gek uit! Als je niemand kan vinden wil ik het wel van je overnemen

3 likes

Wie kan ik blij maken met een gratis pizza en ijsje van de vapiano, helaas woon ik te ver weg om het zelf te halen, maar hoop dat iemand anders er wat mee kan

3 likes

Ben je gegaan? Hoe was het?

@Mette12 ik wil dat wel als het er nog is :smiling_face_with_three_hearts:

Stuur maar een pb anders

Ja ik ben geweest en het was echt super. Ik twijfelde of ik mijn man mee zou nemen of een vriendin. Uiteindelijk ben ik alleen gegaan omdat ik behoefte had aan rust en me time. Bovendien wil ik al langer een keer alleen op reis maar dat durf ik niet goed. Dit was een mooie gelegenheid om eens te ervaren hoe het is om alleen op pad te gaan.

Het hotel was heel mooi en luxe. Rond 18.00 was ik in Leeuwarden. Ik heb een klein rondje door de stad gelopen, heb toen chocolade, koekjes en een hamburger gekocht en het opgegeten in bed. De rest van de avond heb ik gemediteerd, een uitgebreide douche genomen en oude afleveringen van satc gekeken. De volgende dag uitgebreid ontbijt en Leeuwarden bezocht. Het was echt TOP en ben @Desalnietteplus mega dankbaar!

134 likes

Klinkt heerlijk :heart_eyes:

4 likes

Wil er iemand morgenavond naar Little Women? De populaire Broadwaymusical Little Women | DeLaMar 't Is last minute en ik heb maar één kaartje, maar wie weet wordt er iemand blij van.

3 likes

Iemand intresse?
Kan zelf niet ophalen namelijk

7 likes

Je hele emailadres is zichtbaar, weet niet of je dat hebt gezien?

3 likes

Dankje

2 likes

Haha aan hoeveel prijsvragen heb je meegedaan?

2 likes

Te veel en op een of andere manier doe ik het goed😂

2 likes

Ik heb je een bericht verzonden :slight_smile:

2 likes