Beide ongeopend, tegen verzendkosten of ophalen.
O ik!!!
Ophalen kan in het oosten van Nederland. Verzenden is tegen verzendkosten.
Heb je hier nog wat van?
Nee, alles is weg. Ik zal het gelijk weghalen uit dit topic.
Ik wil mijn Converse graag weggeven omdat ze nog goed genoeg zijn om te dragen, maar aan de binnenkant zijn de hakken versleten dus ik denk dat ze niet meer te verkopen zijn.
Het gaat om een grijs (normaal) paar en zwarte in een laag model van maat 37.
Heeft iemand interesse?
Ik zou het wel fijn vinden als de verzendkosten betaald worden.
Ik heb wel interesse in de lage zwarte
Ik ga je pb’en
Nu het over fitbits gaat, ik heb nog een bijna nieuwe fitbit charge 3 liggen. Iemand die daar nog interesse in heeft? Mag ook opgehaald worden in Groningen!
Ik heb wel interesse in de fitbit! Ik stuur je een pb.
Ik heb ook interesse en kan hem ophalen
Iemand die deze wil hebben tegen verzendkosten? Kan helaas niet door de brievenbus.
Of ophalen in Twente.
Alleen geswatched, helaas veel te donker
Kan ik iemand blij maken met een voucher voor een maand lang gratis Videoland? Niet geldig bij een lopend abonnement
Stopt dit automatisch?
Dan zou ik wel intresse hebben
Kun je niet je abonnement stopzetten en dan de voucher activeren?
Gewoon nieuw mailadres gebruiken
Zo heb ik het ook heeel lang gedaan, elke maand een gratis proefmaand. Maar het werkte op een gegeven moment niet meer omdat ze aan je bankgegevens zien dat je één persoon bent.
Ohhh ja dat zou vast kunnen, maar we kijken via mijn schoonouders en we vinden het allemaal teveel gedoe om dat te doen
Iemand nog cartridges nodig? In een verwoede poging om mijn oude printer weer functioneel te krijgen heb ik tot 3 keer toe de verkeerde cardridges besteld. Heb nu een andere printer met een inkt-abonnement en deze dus niet meer nodig.
Mogen voor verzendkosten weg!
Ik weet dus niet in welke printer ze wél werken 🫠
Setje 1 WEG
Setje 2
Setje 3