Weggeef-topic

Wie kan ik blij maken met 5 euro korting op Jumbo online boodschappen? Is geldig wanneer je voor minimaal 50 euro aan boodschappen bestelt. Ik heb mijn jumbo punten omgezet in zo’n voucher omdat ik dacht dat het gewoon voor in de winkel was, maar dat was nie. Ik weet alleen niet zeker of de code is gekoppeld aan mijn account, maar ik denk het niet.

Huh, hoezo is dat niet voor de winkel? Als ik genoeg punten heb voor de korting vragen ze bij de kassa altijd of ik die wil inzetten

1 like

Dat is een andere actie denk ik, daar hoef je geen voucher voor te kopen/kiezen en hij is er niet altijd (zie hem nu niet in de app staan)

3 likes

Ja daarom was ik ook in de war haha want in 't verleden heb ik die korting kunnen inzetten voor boodschappen in de winkel. Maar er staat nu echt:
" Hallo servicecode!

Je hebt 1000 punten ingewisseld voor
€5,- korting op je online boodschappen.
[Begin met bestellen] en verzilver deze
servicecode"

Heb die code overigens 6 april al gekregen dus kan idd zijn dat die nu niet in de app staat

1 like

Is er iemand die deze pot whey poeder pistachio white chocolate wil hebben? Er zijn 3 scoops eruit. ik kan hier helaas niet goed tegen. Tegen verzendkosten of ophalen in Purmerend mag je ‘m hebben! Houdbaarheidsdatum is tot volgend jaar april

Edit: het is vergeven!

Ik heb wel interesse! Ik stuur je een pb

3 likes

Ik kan morgen avond niet, maar vind het heel lief dat je ze hier weggeeft!

6 likes

Ik heb 2 vouchers voor Pathe die vandaag gebruikt moeten worden. Heeft er iemand zin om naar de bios te gaan?

1 like

Je zou de vouchers kunnen gebruiken om tickets te boeken voor een film die binnenkort draait. Voor Inside Out kun je nu al tickets kopen bijvoorbeeld. Dan hoef je niet per se vandaag te gaan :smile:

8 likes

Ohhh zo slim! Haha dat ik daar niet over na heb gedacht! Ik ga eens kijken of dat kan. Bedankt!

3 likes

Zo heb ik ook wel eens met een tegoedbon die verliep een nieuwe tegoedbon gekocht, waardoor ik weer een jaar de tijd had

11 likes

Slim!

Mij is het gelukt trouwens om met een vouchercode een film voor volgende week te boeken. @Monita Jou ook?

2 likes

Yes, gelukt! 19 juli naar Inside Out :slight_smile:

5 likes

Iemand interesse in een 30% korting voucher van SuitSuit? Had hem met mijn ING punten gekocht maar toch voor een ander merk gegaan.
Is alleen geldig op koffers maar wel op reeds afgeprijsde artikelen.

1 like

deze boeken!

tegen verzendkosten, passen door brievenbus, of ophalen in Den Haag (buurt van centraal of op centraal)!

1 like

Ik heb wel interesse in Ask Again, Yes als die er nog is!

1 like

Ja groeipijnen graag!

4 likes

Ik zou Spring wel heel graag willen als je die nog hebt!

1 like

-vergeven-

9 likes

Schroefjes zitten er niet meer bij maar kan je gratis bij IKEA halen. Ophalen in Groningen stad.

3 likes