Weggeef-topic

Oh heb je het kastje nog?

1 like

Yes ik heb hem nog! Je mag me een DM sturen.

2 likes

Die wil ik wel! Ik stuur je een DM!

1 like

Kan ik iemand blij maken met deze magnetron? Doet het prima alleen hij heeft geen seconden/tijd aftel scherm en dat is niet zo handig met melk opwarmen voor onze baby

Ophalen Twente (wierden)

Ik heb voor woensdagavond twee kaarten over voor de opname van “Dit was het nieuws”, is om 19:30 uur in Hilversum. Kan ik iemand hier blij mee maken?

4 likes

Oh leuk, daar kan ik m’n vriend heel blij mee maken!

Haha het was vorige week woensdag, maar er is zeker iemand blij mee gemaakt!

2 likes

Oh wat stom :joy:, niet goed gekeken. Fijn dat er iemand blij mee is gemaakt!

3 likes

Ik heb 2 tickets voor het Amsterdam Wine Festival op donderdag 26 september of zondag 29 september in de Westergas in Amsterdam gewonnen en maak er geen gebruik van. Wie wil? Om de tickets te kunnen verzilveren moet je wel 3,50 per ticket betalen voor je wijnglas.

2 likes

Leuk, heb zondag nog geen plannen dus heel graag!

1 like

Top. Stuur me in PB even je mailadres dan zet ik de mail naar je door.

5 likes

Heb je bericht maar zie het nergens terug! Dus je hebt het ofwel drie keer ontvangen ofwel nul keer :joy:

1 like

Haha 3x, als het goed is heb je de mail binnen

2 likes

Zeker, dankjewel!!! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Wauw, draait die nog?

1 like

Echt een aanrader die film. Hopelijk kan je iemand blij maken net de tickets.

2 likes

Hoi, heb je deze tickets nog? Als je ze niet hebt weggegeven zou ik er graag gebruik van willen maken

2 likes

Ze zijn vergeven sorry

3 likes

Kan ik iemand hier blij mee maken?
Ophalen in Twente (Wierden)
Ik wil over op led kaarsen i.v.m. baby

37 likes

Heeft iemand hier belang bij? Het zijn bloembollen voor binnen. Ooit gekocht in 2021 maar nooit wat mee gedaan, hebben altijd in ons kachelhok gelegen (altijd een constante temperatuur en geen vocht). Dus weet ook niet of ze het nog doen.

2 likes