Op te halen in Friesland, versiering voor een roaring twenties party. Voor meer fotos mag je altijd een berichtje sturen.
Ik heb 2 kaarten voor de musical 40-45 gewonnen bij de postcodeloterij. Zelf hou ik totaal niet van musicals dus geef ik ze graag weg. Heeft iemand van jullie hier interesse in?
Heel graag!
Wat een leuke prijs! Mocht Lara om wat voor reden dan ook toch afhaken (weet niet of het voor een specifieke datum is) dan hou ik me aanbevolen.
Kun je je ticket niet annuleren? Mag normaal tot 30min voor aanvang. Wel heel lief dat je het hier aanbiedt!
Heb het met een voucher besteld, vgm kon dat niet helaas.
Volgens mij wel, dan krijg je nieuwe vouchers. Anders de Pathé website even checken, mocht niemand kunnen gaan. Zou zonde zijn!
Yep dit klopt! Tot uiterlijk een half uur van tevoren kun je het annuleren. Ook als je een voucher hebt gebruikt
Het is gelukt! Bedankt voor de tip nog!
Ah jammer, veel te laat gezien
Maak ik iemand blij met deze Catrice foundations?
Beide 1 pompje uit, kleuren 002 neutral ivory en 004 neutral porcelain
Ophalen in Zwolle/Amsterdam of tegen verzendkosten
Ik heb wel interesse! Het lijkt wel een wat lichtere foundation te zijn, qua dekking toch? Wil je me een bericht sturen? Dan kan ik mijn adres delen.
Is inmiddels weg
Mag ik de zaadjes
Zeker! Stuur me maar een pb met je adres
Twee Ikea plantenstandaards. Uiteraard enkel ophalen, in de buurt van Rotterdam.
Ik ben geinteresseerd in de bovenste!
Bierbrouwset, gratis op te halen in Rotterdam.
Dozen zijn geopend om de handleiding te lezen, maar we zijn er nooit aan begonnen…
Ah jammer, ik was dinsdag in Rotterdam, had hem graag opgehaald
Ik heb twee kaarten over voor deze voorstelling (soort van klassieke muziek meets rockmuziek) aanstaande woensdag. Iemand die ik er blij mee kan maken?