Kan ik hier iemand blij mee maken tegen verzendkosten? Bij beide zijn er slechts een paar pompjes uit
zijn weg
zijn weg
Heb je ze toevallig nog?
Kan ik iemand blij maken met 1x entree (code die je online kunt verzilveren) voor Sauna SpaPuur in Tilburg? De entree is dus al betaald en het enige wat er nog bijkomt is €2 reserveringskosten en evt €4 toeslag voor badkledingdagen. De code is nog te verzilveren t/m 13 juni, maar ik kan zelf niet meer gaan. Geef maar een gil als je hier blij van wordt, dan dm ik de code naar je.
Daar kun je mij heel blij mee maken
Nee sorry! Zal het erbij zetten.
^ Twee kaartjes voor morgenavond, wij kunnen niet meer. Rang 1, eerste balkon oneven. Wel belangrijk: het zijn allebei jongerenkaartjes dus je mag niet ouder dan 35 zijn
Kan ik iemand blij maken met twee kaartjes voor Discodip voor morgen?
Iemand die deze op wil halen in Den Haag?
Is Vittsjö van IKEA.
Zie 'm op de IKEA site niet meer maar het is deze:
https://www.amazon.nl/VITTSJÖ-TV-bank-100x36x53-wit-glas/dp/B0D1CRJGRS
Kan ik iemand blij maken met een dinercheque t.w.v. €20? www.restaurantdinercheque.nl geldig t/m 16 juli
Ja
Je adres staat op de tweede foto van onderen
Oei, had ik niet door… Dankjewel!
Ik ben veranderd van skincare. Dit heb ik over:
Zarqa reinigingsschuim: 1 halfvol, 1 nieuw
Ahava toning cleanser: 1 halfvol, 1 nieuw
Meroda changing foundation spf 30: bijna vol, +/- 10 pompjes uit
Kruidvat dagcrème droge en gevoelige huid: 1 nieuw
Ik heb ook nog 2 nieuwe haarmaskers:
Gratis ophalen in Breda. Of opsturen tegen verzendkosten.
Bij opsturen wel alles in 1x en ik ben nooit zo snel met dat soort dingen.
Edit: Dat ging snel, alles is vergeven!
Die foundation van meroda, is die fijn?
Ik vind 'm heel mooi blenden met je huid en de kleur is ook verbazingwekkend goed. Voor mij was alleen de finish te glimmend. Ik had het gevoel dat ik de hele dag met een vettig gezicht rondliep. Maar volgens mij ligt het aan je huidtype of je daar last van hebt; mijn gezicht wordt gedurende de dag sowieso vet.
Thanks voor de info! Twijfel al heel lang of ik hem moet bestellen omdat ik zo’n lichte huid heb. Ga hem denk ik toch kopen.
Ik heb meestal ook een van de lichtste (net niet de allerlichtste) kleuren en wat dat betreft was ie echt top!
Ik vind hem niet zo fijn! Ik heb van nature blijkbaar best wel wat roodheid in mijn gezicht en dat matchte niet lekker met deze foundation