- Zelf opscheppen in de keuken en dan je bord meenemen naar de tafel (of als het druk is een ander plekje om te zitten)
- Chips in een bakje doen. Ik hou me ook altijd nog steeds netjes aan 1 bakje. Ik eet het ook alleen tijdens een film/tv en in de pauze eet ik niet hahaha. Mijn vriend heeft ook standaard zijn popcorn op voor de film begint en ik kan daar zó niet tegen…
- Iedereen kan altijd mee-eten.
- Vaak muziek aan. Wij doen nu net als mijn ouders deden een dans uurtje met onze dochter na het eten… Mijn vriend heeft niet zoveel met muziek, maar ik ben er echt mee opgegroeid en het is super leuk om te zien dat onze dochter uit haar dak gaat op New Light van John Mayer.
- Denk niet bij het laatste vel (toiletpapier), wie na mij komt die redt het wel… Dacht altijd heel logisch, maar 80% van mijn collega’s laat een rol met 1 velletje eraan achter.
- Ik zoen mijn ouders, broertjes, ooms, tantes, neefjes en nichtjes op de mond. Vond ik altijd heel normaal haha… Mijn broertje deed dat zelfs toen hij 17 was in de kroeg terwijl er allemaal zwijmelende meisjes om hem heen stonden, super schattig. Boeide hem totaal niet.
- Rijst eet je met een LEPEL.
- Flessen met water naast de WC (botel tjebok)
- Bijna elke zondag bij oma eten en nu (nu ik geen opa’s en oma’s meer heb) bij mijn ouders of schoonouders.
Mijn vader komt trouwens uit Indonesië, misschien dat dat een hoop verklaard.