Nooit genoegen nemen met iets anders dan Calvé pindakaas met stukjes.
Mijn ouders zijn absoluut niet merkbewust, meer dan genoeg huismerk producten in huis, maar ze doen geen concessies wat betreft pindakaas
- Zelf opscheppen in de keuken en dan je bord meenemen naar de tafel (of als het druk is een ander plekje om te zitten)
- Chips in een bakje doen. Ik hou me ook altijd nog steeds netjes aan 1 bakje. Ik eet het ook alleen tijdens een film/tv en in de pauze eet ik niet hahaha. Mijn vriend heeft ook standaard zijn popcorn op voor de film begint en ik kan daar zó niet tegen…
- Iedereen kan altijd mee-eten.
- Vaak muziek aan. Wij doen nu net als mijn ouders deden een dans uurtje met onze dochter na het eten… Mijn vriend heeft niet zoveel met muziek, maar ik ben er echt mee opgegroeid en het is super leuk om te zien dat onze dochter uit haar dak gaat op New Light van John Mayer.
- Denk niet bij het laatste vel (toiletpapier), wie na mij komt die redt het wel… Dacht altijd heel logisch, maar 80% van mijn collega’s laat een rol met 1 velletje eraan achter.
- Ik zoen mijn ouders, broertjes, ooms, tantes, neefjes en nichtjes op de mond. Vond ik altijd heel normaal haha… Mijn broertje deed dat zelfs toen hij 17 was in de kroeg terwijl er allemaal zwijmelende meisjes om hem heen stonden, super schattig. Boeide hem totaal niet.
- Rijst eet je met een LEPEL.
- Flessen met water naast de WC (botel tjebok)
- Bijna elke zondag bij oma eten en nu (nu ik geen opa’s en oma’s meer heb) bij mijn ouders of schoonouders.
Mijn vader komt trouwens uit Indonesië, misschien dat dat een hoop verklaard.
Altijd muziek aan op de achtergrond (ookal luister je er niet naar), een boek lezen tijdens het ontbijt, de lunch, voor het slapengaan en tussendoor ook eigenlijk (geen wonder dat ik zo’n nerd ben hahaha)
Je hele familie op de mond vind ik wel lief/leuk. Mijn broertje van 19 rent al weg als ik hem een wangkusje wil geven
ahh haha, ik was toen ook verbaasd hoor, ben maar 2 jaar ouder, mijn broertje zo’n popi Jopi, dus liet het meer van hem afhangen, maar boeide hem niet… Al riep hij er wel vaak achteraan ‘dat is mijn zus!’. Haha…
Zijn vriendin doet het nu ook bij ons en mijn vriend weer niet, die geeft gewoon 3 zoenen… maakt allemaal niet uit
Oh ik kreeg juist een klap als ik m’n ouders niet aankeek
En @Zemraluani ik wil graag een keer een gesprek met jullie voeren irl hahhaa.
Ik heb dit allemaal soms ook. Vooral in professionele situaties
Ik doe niet mee want ik zou jullie dus allemaal een klap geven
Ah ja lekker, doe aub wel mee. Misschien kun je ons les geven in hoe het wél moet?
Omg ik hoor mijn moeder nog: ‘KIJK ME AAN ALS IK TEGEN JE PRAAT!!’
Hahaha nou dat gaat als volgt: ‘kijk me AAN als IK tegen je PRAAT!’ Voor de klap komt eerst dat ik je kin vastgrijp trouwens.
Bij sommige goede vrienden vraag ik soms zelfs als ‘grap’ of ze even willen spelen voor begeleider.
Ik ben ook nog eens heel awkward in het verkeer, dus levensgevaarlijk. Ik ben die persoon die een stap op het zebrapad zet en dan weer terugdeinst en dan na het stoppen van de auto een walk of shame inzet over het zebrapad
Hahaha dit doet me denken aan een hekserige basisschool juffrouw die ik had. Mevrouw Rut bent u Bananananana?
Mevrouw Rut? Wat een onfortuinlijke achternaam om te hebben op een school.
Alles aan haar was onfortuinlijk
De keren dat ik wijn over mezelf in bijzijn van mijn vriend zn collega’s heb gegooid door die armgebaren. Ook per ongeluk een beetje over de jurk van de vrouw van een partner, maar volgens mij had ze niks door.
Hallelujah
Upje!
Een dropje direct na het avondeten. Daardoor vind ik het ook heel gek om overdag drop of ander snoep te eten, want het hoort echt na het avondeten… En ik vind het ook gek om meer dan één of twee van die dingen te eten
Heb ook vaak gehad dat visite schrok als ik een zak drop tevoorschijn toverde na het eten. Die dachten: die gaat nog ff flink zitten kanen.
Ik was op zoek naar dit topic! Wij aten op zaterdagavond altijd tomatensoep met broodjes en peperkoek en gingen dan met z’n alle voor de buis. Ik heb hier echt fijne herinneringen aan en herbeleef deze weer helemaal als ik tomatensoep met broodjes eet haha