Ik denk dat een beetje een fatsoenlijke werkgever wel welwillend zal zijn om mee te werken dus zou er niet vanuit gaan dat het helemaal niet lukt, zeker als dat in het verleden altijd makkelijk ging. Jouw manager bepaalt dit ook niet alleen maar samen met hr lijkt me dus zelfs al heb je een nieuwe manager lijkt het me raar als ze dit nu opeens heel anders zouden aanpakken hoor. Ik hoop het voor je iig! Fijn dat je eindelijk extra uren kunt krijgen, heb je daar al vaker over zien posten dus mooi dat dat eindelijk gelukt is!
Ik zou een apart gesprek aanvragen, dan weet je ook zeker dat er genoeg tijd is om even rustig alles te bespreken in plaats van dat het zo plots tien minuten tussen de lopende zaken door moet. En het is voor je lg ook vast een seintje dat die zich een beetje kan voorbereiden op een groter gesprek. Maar als je al per 1 juli bijv weg wil zou ik het wel zo snel mogelijk doen! Omdat je het hebt over de zomer. Dan zit je eigenlijk al binnen de termijn van een maand opzeg en dat is niet zo gek veel.