Ja die spreek ik voorlopig nog niet. En om nou 5 weken me nog zo te voelen over t werk. Of zou je dan gewoon zeggen dat je dat deel voorlopig gewoon niet meer doet?
Kan je geen afspraak met hem maken? Ik zou nu ook niet overhaast zelf dingen gaan zeggen.
Je kan ook altijd zelf contact met de bedrijfsarts opnemen.
Werk via een uitzendbureau dus die afspraak gaat ook weer via een verzuimbureau. Kan daar mn contactpersoon wel even berichten want heb ook nog geen nieuwe afspraak.
Maar zal toch ook iets tegen tl moeten zeggen over dat ik dat de komende tijd niet wil doen. Laatst hebben we namelijk afgesproken het vaker te proberen en ook vaker terug te koppelen maar merk nu gewoon dat t m niet gaat worden. En moet ik me dan elke keer zo naar voelen voor iets wat ik niet meer ga doen.
Zeker handig om iets te zeggen daarover, maar doe het via de bedrijfsarts. Dan kan je duidelijk aangeven ook waarom het werk nier lukt en wat ze ziekte voor impact heeft waarom het niet lukt.
Zelf contact leggen voor een afspraak is niet raar hoor. Ook bij een uitzendbureau niet. Ze weten tenslotte al dat je ziek bent en zij moeten ook hun goede wil tonen dat ze je weer aan het werk willen krijgen.
En als het opbouwen niet gaat want het kost teveel moeite, dan dat aangeven. Dat hoeft niet meteen met het hele ik wil er mee stoppen en wat anders doen. Je kunt gewoon terug komen op het opbouw plan.
Misschien kan je ipv zelf bellen meeluisteren met collega’s?
Ja snap dat het een kutsituatie is, ik weet ook wel ongeveer wat je doet en als bellen niet lukt dan is dat heel lastig. Maar ik zou het als dat lukt wel positief benaderen en vooral duidelijk aangeven wat je wél wil doen!
Ik heb die functie gewoon uitgezet. Meer omdat ik voor m’n eigen werk anoniem mensen wil opzoeken (nodig voor achtergrond in vakgebied) en het is heerlijk rustig om dat zelf dus ook niet te zien! Vervelende situatie die van jou snap dat je een beetje van slag bent…
Misschien dat er nog documenten of bestanden gemaakt/geüpload door jou online staan ofzo, dat zie ik wel eens op mijn werk terwijl die mensen er ook allang niet meer werken
Mijn tip zou zijn om ook echt actief aan je zichtbaarheid te werken. Dus bijvoorbeeld bij overleggen altijd een punt voorbereiden om in te brengen, altijd een vraag stellen na presentaties en pro-actief je werkplanning en wat je gedaan hebt delen met je leidinggevende.
@Silica dank voor jullie antwoorden! Ik ga er werk van maken en probeer inderdaad elke dag zo goed mogelijk en voorbereid voor de dag te komen. Ik heb goede hoop. Leidinggevende gaat deze week op vakantie, dus ik wacht even tot ie weer terug is anders kan er zomaar weer veel tijd tussen zitten om de juiste lijntjes uit te zetten.
Echt voor het eerst dat ik zo enthousiast ben, haha. Normaal vertrek ik elke twee jaar door verveling en denk ik van tevoren niet eens na over blijven hangen. Nu zie ik mezelf dit nog wel 5 jaar doen. Maar goed, dat kan zomaar anders zijn. Hopelijk pakt het goed uit allemaal. Als ik hier nog 2 of 3 jaar kan blijven zitten ben ik al blij.
Oh ik snap dat je dat niet fijn vind, dat zou ik namelijk ook niet willen. Je kan altijd nog vragen of ze het alsnog verwijderen, of in ieder geval de foto.
Ja en het mag ook niet als je geen toestemming hebt gegeven. Dus zou het gewoon aangeven als je wilt dat het eraf wordt gehaald.
Stiekem de post rapporten (grapje) gewoon aangeven dat je niet wist dat hij dat zou doen en dat je liever niet online staat afgebeeld.
Maakt dat uit? Gaat er toch om waar jij je prettig bij voelt.
Zeker niet! Ik vertrouw sowieso niet in de goedheid van jouw baas (hij vergroot met zo’n post vooral zijn eigen zichtbaarheid) maar los daarvan: er kunnen wel 100 redenen zijn waarom je niet breeduit op internet wil met foto en alles erop en eraan. Hoef je niet eens uit te leggen ook. Als het LinkedIn is merkt volgens mij ook niemand dat die post weer is verdwenen dus er hoeven ook geen vragen over te komen.
Nee helemaal niet. Mijn afdeling houdt de social media voor ons bedrijf bij en wij zouden nooit een foto van iemand plaatsen zonder het eerst te vragen. Het is je goed recht om het niet te willen en ik zou het gewoon aangeven, dat je het liever niet hebt en dat je graag wil dat ze het verwijderen.
Ik had net de afscheidsborrel van mijn favo MT lid en ik ben echt sad nu. Ik had weinig met hem te maken, maar hij kwam altijd bij ons geinen em ouwehoeren en nu is dat gewoon voorbij Echt stom dat je je soms aan mensen kan hechten, maarja that’s lifeee
Dat denk ik ook.
Ik heb deze week zo’n overvolle agenda met allemaal extra bijeenkomsten 's avonds dat ik nu al uitzie naar het weekend.
x