Ik ben helemaal niet op zoek naar nieuw werk maar kwam net een vacature tegen die eigenlijk best goed aansluit bij mijn profiel. En het loon is iets waar ik bij mijn huidige werk alleen maar van kan dromen (de vacature spreekt over een maandloon van X tot Y en zelfs X is al 400 hoger (bruto) dan ik nu verdien + er komt nog 28% bovenop voor budgetten. Krijg bij mijn huidige baan per januari denk ik maximaal 200 erbij. Wil morgen sowieso even polsen wat mijn loon gaat doen ivm huurtoeslag.
Aan de ene kant wil ik niet weg bij mijn huidige baan want ik zit hier wel comfortabel maar als ik ooit een koopwoning wil hebben dan zou dit wel een mooie kans zijn… Vind het heel lastig want als ik weg ga bij mijn huidige baan dan zijn mijn collega’s letterlijk de sjaak omdat er ook nog iemand met verlof is, maar goed dat is natuurlijk niet mijn probleem.
Wat ik ook lastig vind is dat er bij de vacature geen einddatum staat. Er staat een mailadres bij die je kan mailen voor vragen over de vacature, is het gek als je die vraagt wanneer de vacature sluit?