Ik zit even heel erg te twijfelen hoe ik iets aan moet pakken en ik ben op zoek naar een beetje advies.
Ik werk dus nu bij 3 bedrijven waarvan 1 in loondienst (sinds 5 maanden) en 2 freelance (bijna 2 jaar). Het is een krankzinnige constructie eigenlijk. Ik werk 24 uur in loondienst waarvan 18 op kantoor verspreid over 3 dagen en 6 uur verspreid over de rest van de week ivm klachtenafhandeling en social media. Freelance zit ik 1 dag op kantoor en loopt verder verspreid over de week.
Ik zit überhaupt niet zo meer op m’n plek in copywriting/marketing/social media, maar met name de combinatie van die 3 werkt gewoon niet. Alles loopt de hele week door en ik heb het gevoel dat ik nooit klaar ben en dat werk en vrije tijd compleet door elkaar heen lopen.
Bij m’n loondienstbaan loopt m’n tijdelijke contract tot eind maart. Ik heb geen idee of zij dat willen verlengen, maar dat betekent natuurlijk wel dat er een gesprek daarover komt in februari.
Ik zie het eigenlijk niet zitten om te blijven en wil het liefst eind maart weg. Ik vind het bedrijf en de collega’s onwijs leuk, maar ik vind het werk echt niet leuk meer en de reisafstand is gewoon te lang. Ik wil het liefst óf even tijdelijk een baan in de horeca hier vlakbij (als ik aangenomen wordt bij KLM tot ik naar de training kan) óf iets vinden wat beter past en wat wat dichterbij is.
Nu twijfel ik dus of ik het nu alvast op ga gooien bij m’n directe collega/leidinggevende en daarna bij HR en de eigenaar (is een klein bedrijf). Zodat zij de vacature al uit kunnen gaan zetten en rustig iemand anders kunnen vinden en weten dat ik niet blijf en dat mijn directe collega niet tijdelijk al mijn werk erbij krijgt als ze niet op tijd iemand vinden. Tegelijkertijd ben ik bang dat het me niet in dank afgenomen wordt (klein team wat ze nu aan het uitbouwen zijn) en dat de komende 2,5 maand dan heel kut worden ofzo.
Ik vind zelf het op tijd aangeven sympathieker naar het bedrijf toe en het geeft mij denk ik meer rust in m’n hoofd. Maar ik weet het even niet zo meer.