@Qwerty123
Een aantal dingen. Het ligt niet aan jouw maar aan je leidinggevende en verzuimcoach.
- echt aso dat jouw werkgever zo ontiegelijk moeilijk doet over het zien van een bedrijfsarts.
- echt aso als jouw werkgever jouw loon verhaalt op het uwv maar je nog wel productief inzet.
- als jij bij het uwv iets van ziek gemeld staat 6 weken voor je verlof, worden die ziekte uren van je bevallingsverlof gehaalt. Lees: sta je 100% ziek, dan zal je zwangerschapsverlof feitelijk 6 weken van te voren ingaan.
Anyway, ik zou of bij het UWV aangeven in het formulier dat je niet afwezig bent en gewoon werkt. Of ik zou me gewoon ziekmelden en wachten tot de bedrijfsarts je contact. En na je verlof lekker opzoek gaan naar een fatsoenlijke werkgever. Ik ben echt tegen moeilijk doen en staan op je rechten en niet willen meedenken; maar daar hoort wel een goede werkgever tegenover te staan die ook met jou het beste voor heeft. Dat maak ik hier absoluut niet uit op.
Oh ps. als de vragenlijst niet wordt ingevuld krijgt je werkgever overigens geen geld en sta jij niet ziek bij het UWV. En ik zou de afspraken die nu niet op papier staan zelf bevestigen in reactie op je ziekmeld mailtje reageren met: in aanvullende op onderstaand, sinds x datum ben ik volledig werkzaam in die en die rol voor x uur per week (en baasje hr in cc zetten, maar kan me niet voorstellen dat dit binnen hr onbekend is).