@Takkie @Tubing @chachaloco
Dank voor jullie reacties. Ik was inderdaad al veel verder aan het rondkijken om weg te gaan bij mijn huidige plek. Dat was eigenlijk vanwege mijn manager en de hele functieherijking. Dus op zich is daar niks aan veranderd.
Alleen voel ik mezelf niet meer echt welkom nu op deze werkplek en voel ik me ook niet geheel veilig meer. Ik zit vandaag weer op kantoor omdat ik heb afgesproken te gaan sporten met collega’s
HR is niet betrokken geweest bij deze gespreken.
Ik kan natuurlijk niet alle context geven hier. Maar mijn manager heeft donderdag namen genoemd. Die hij gisteren weer terugtrok omdat deze personen helemaal niks hadden gezegd (?) Hij noemde een x aantal namen, maar daar trok hij er gisteren weer 2 van terug. Daarnaast is het nog wel eens zo dat als je iets 1 op 1 tegen deze manager zegt, dat vervolgens iemand anders dat dan ineens weet. Vandaar dat ik echt wel voorzichtig ben hierin. Ook met wat er tegen mij verteld wordt.
Ik heb gisteren ook aangegeven dat er op de afdeling rasisme is en micro agressie en dat er naar mij persoonlijk een opmerking is gemaakt over eten voor 2. Nou als hij dit donderdag had geweten had hij er anders naar gekeken. Terwijl het donderdag geen ruimte was voor mijn woord. Daarnaast wilde ik dat eigenlijk helemaal niet aangeven. Rasisme en microagressie is niet direct naar mij geweest maar gebeurt onderdeling op de afdeling. Dat eten voor 2 (suggeren dat ik zwanger ben), heb ik met persoon in kwestie zelf besproken. Maar hij schrok daar toch wel heel erg van.
Ik heb hem gisteren nogmaals naar voorbeelden gevraagd, maar die kon hij nog steeds niet geven.