Had ik niet aan gedacht maar ik vond nét na het plaatsen van mijn vraag ineens een vacature beleidsmedewerker onderzoek bij een universiteit, goed aansluitend bij mijn interesses en ervaring!! Eigenlijk precies wat ik zoek. Sluitingsdatum vandaag dus net een paar uur op m’n brief gezwoegd. Maar goeie wel, ik ga dit soort vacatures in de gaten houden.
Projectmanager oid is niet echt voor mij. Mijn interesse en kwaliteit ligt meer bij inhoudelijk werk - dat daar wat projectmanagement en administratie bij komt kijken is prima maar als de essentie ligt bij het coördineren/managen van iets ben ik er snel klaar mee.
Thanks, dat soort bureaus en instituten houd ik in de gaten. En ik wil best ervaring op doen hoor! Het is meer dat ik merk dat mijn interesse in het wetenschapssysteem/onderzoek niet perse bij onderzoek doen zelf ligt, maar het is niet dat ik er mijn hand voor omdraai als zulke ervaring nodig is. Alleen ik vraag mij af of er aparte functies zijn voor mensen met extensieve kennis over onderzoeksmethoden, datamanagement, zaken als open science etc. Ik ben deels ook gewoon op zoek naar wat voor functie(titel)s passen bij mijn interesses, los van of ik daar op dit moment gekwalificeerd voor ben. Als ik niet gekwalificeerd ben kan ik wel uitzoeken of er een pad is dat ik kan bewandelen om daar te komen. Ook @Janniebeton (en het is dus niet mn eerste baan, wel mn eerste baan tijdens/na ziekte).