@Druppels bedankt voor jullie reactie! Ik begrijp dat het zo wat lastig te beoordelen is, ik probeer het bewust wat vager te houden i.v.m. herkenbaarheid en dat het daarom misschien ook wat lastiger in perspectief te plaatsen is. De bewuste opleiding wordt niet standaard voor je betaald door de werkgever en is erg kostbaar, dus ik ben met de kans wel heel blij. Daarbij is er inderdaad krapte op de markt, zeker als het gaat om mensen met werkervaring, maar zijn deze bewuste opleidingsplekken ook wel schaars. Met name in de omgeving waar ik woon. Met het feit dat ik enige ervaring heb in het werkveld wordt overigens ook niks gedaan in de vastgestelde bedragen voor salaris… ik denk er wel aan om wellicht toch nog een mail of telefoontje eraan te wijden om te kijken of er niet toch iets mogelijk is, anderzijds werd ook wel duidelijk aangegeven dat de huidige vastgestelde bedragen echt voor iedereen gelden om geen scheve verhoudingen te krijgen en transparant naar alle medewerkers te zijn.
Over het salaris dat ik ga verdienen: ik kunnen rondkomen, maar zou weinig tot niet kunnen sparen. Ik ga verdienen wat ik tot afgelopen zomer bij mijn huidige baan verdiende, maar dat was op basis van 24 uur per week en dit wordt op basis van 32 uur per week. Een andere optie zou zijn om meer uren te gaan werken als ik mijn rijbewijs heb gehaald.