Werk (algemeen topic)

Bedankt voor de reacties!
Ik wil er eigenlijk ook niet in mee gaan. Ook niet als het om een aantal maanden gaat. Ik voel me echt verbonden met het bedrijf maar inderdaad, ik moet ook aan mezelf denken. Het leven wordt ook steeds duurder. En het is niet dat ik een dik salaris verdien.

Ik ga even nadenken over een mail/gesprek.

Ja klopt! Ik kan zo ergens anders werken maar of ik dat wil. Ook al maakt dit het ook niet leuker/makkelijker

1 like

Dit…als ik het lees heb je ook gewoon feiten die je kunt inzetten. Objectieve mail sturen (signaleren en rapporteren) en dan mag de medewerker aangeven hoe hij/zij het gaat oplossen.
En mocht je nu je leidinggevende nu nog niet willen betrekken dan kun je ook altijd de mail nog doorsturen/bespreken op een later tijdstip.

1 like

Op mijn werk is er zonder te testen aan een aantal medewerkers windows 11 uitgerold. Nu ben ik die pineut en kreeg ik een blauw scherm. Had ik vorige week een temp fix, dus donderdag voor de final fix gegaan. Vrijdag deed mijn pc het. Maar nu niet meer, gelukkig ben ik op kantoor om naar it te gaan. Alleen begin ik om half 8 en is it pas om 0900 open.
Heb maar vast de planten water gegeven. Op mijn telefoon werken gaat niet.

3 likes

Ergens wel geruststellend dat dit soort dingen eigenlijk altijd en overal hetzelfde gaan.

13 likes

Ik was net weer naar IT. Ik heb nogmaals de final fix gekregen die meteen een foutcode gaf. Ze mogen niet meer terug naar de temp fix dus ik heb voorlopig pech. Love it.

Ik zou er lekker van genieten, hun probleem toch😅

1 like

Er speelt best wel een rotsituatie op werk. Maar ik ben onwijs blij dat mijn collega’s en ik er allemaal hetzelfde instaan. En ook dat iedereen voor zichzelf en elkaar is opgekomen. Je bent natuurlijk een team maar nu voelt het ook écht dat we een team zijn.

10 likes