Ik voel me al een tijdje niet zo goed op mijn werk. Heel jammer, want ik vond mijn werk voor Corona erg leuk (m.u.v. het fijn dat ik enorm baal dat ik geen team heb). Het hele thuiswerken heeft veel met mij gedaan; zowel privé/mentaal als de manier waarop ik mijn werk beleef. Daarnaast zijn er in het afgelopen anderhalf jaar veel veranderingen op mijn werk geweest. Nu mogen we weer af en toe naar kantoor en i.c.m. een andere positieve verandering, had ik de hoop dat ik me weer beter op mijn plek ging voelen.
Helaas voelt het steeds meer alsof ik hier niet meer op mijn plek zit. Ik mis echt onderdeel zijn van een team en ik twijfel ook sterk of kantoorwerk wat voor mij is. Ik vind de organisatie zelf heel leuk, dus ik zou het jammer vinden om de organisatie te verlaten.
Ik weet alleen echt niet wat ik anders moet gaan doen. Ik heb een zeer brede studie gedaan waarbij je vooral geoefend wordt in academische vaardigheden. Ik vind het heel lastig momenteel en ik merk dat dit echt veel impact op mij heeft.
Er is wel een functie binnen onze organisatie waar ik zeer nieuwsgierig naar ben. Ik heb alleen niet de juiste achtergrond voor deze functie en ik weet ook niet goed of het haalbaar is om de juiste ervaring/kennis hiervoor op te doen. Voor deze functie staat momenteel wel een vacature open, maar ik denk dat het enkel tijdsverspilling is om erop te reageren omdat ik echt niet de gevraagde achtergrond heb.