Ik heb een dilemma. Ik zie mijn chef slechts heel sporadisch (afgelopen jaar 3x, geloof ik), alles gaat via mail. En de laatste 2 keren dat ik haar zag, heb ik haar om opslag/promotie gevraagd. Beide keren was het antwoord dat er in december zou beslist worden wie van de collega’s dit zou krijgen (beperkt aantal). Normaal gezien zou er een vergadering zijn in december en ik was van plan om dan nog eens te vragen of er al een keuze gemaakt is. Alleen is die vergadering uitgesteld en zal dat waarschijnlijk januari of zelfs februari worden. Ik zal haar dus niet meer zien dit jaar. En nu weet ik niet goed of en hoe ik nog eens om die promotie/opslag kan vragen. Ik heb sterke vermoedens dat ik er niet zal bijzitten, ondanks dat verschillende collega’s wel vinden dat ik het verdien en ik zal ook gefrustreerd zijn als ik er niet bijzit (logisch gezien ben ik nl. diegene die het meest in aanmerking kom; de redenen om mij niet te kiezen hebben niet met m’n werk/ervaring te maken en een beetje kleinzielig, vind ik). Maar moet ik dit aankaarten/nog eens vragen? En kan dat via mail? Of moet ik gewoon afwachten en vragen naar de redenen als ik het niet word?
Ik ben hier zo slecht in .