Ja, ik zou 'm echt houden dan! Er zijn zoveel notitieboekje apps, je vindt echt wel iets wat goed werkt voor jou. Ik vind het veel voordelen hebben:
-het raakt nooit vol, dus je hebt nooit dat gedoe van dat iets in een ander boekje staat en dat boekje heb je precies vandaag niet bij je en dus weet je niet waar iets over gaat of wat je moet zeggen;
-je kunt verschillende kleuren gebruiken, verschillende pendiktes, je kunt markeren, je kunt iets gemakkelijk wissen als je iets verkeerd schrijft of als je achteraf het toch anders neer had willen zetten. Je kunt je hele geschreven tekst selecteren en verplaatsen als je halverwege de pagina nog een essentiële zin toe wilt voegen;
-je kunt je geschreven tekst met de meeste apps omzetten naar getypte tekst. Ik maak daar zelf niet zo vaak gebruik van, maar de keren dat ik dat heb gedaan was ik aangenaam verrast door hoe goed ie dat deed;
-je kunt op je ipad gewoon je mail openen en je agenda, zodat je niet een papieren agenda en een digitale agenda bij hoeft te houden. Het voordeel van je mail op je ipad, vind ik dat je direct een of andere verstuurde pdf erbij kunt pakken tijdens een afspraak en dat je dan niet OOK nog een laptop op telefoon mee hoeft te nemen waarop je dan weer iets moet zoeken.
Maar het allergrootste voordeel voor mij, is dat je je notitites kunt clusteren. Ik zou anders een privenotitieboekje hebben en een werknotitieboekje, en nu heb ik gewoon alles in één. Mijn privemap is met een wachtwoord beveiligd (en de ipad zelf natuurlijk ook), dus ik hoef niet bang te zijn dat een collega ineens in mijn dagboek zit te lezen oid. En wat ik echt perfect vind, is dat ik nooit meer dat irritante gedoe heb van dat je op maandagochtend een afspraak voorbereidt op pagina 1, vervolgens schrijf je op pagina 2 tm 9 dingen die verder die maandag gebeuren, en dan op dinsdagochtend heb je die afspraak en staat je voorbereiding op pagina 1 en de daadwerkelijke afspraaknotities op pagina 10. Ik moet best vaak dingen terugzoeken, dus ik vind dat echt MEGA irritant. Nu heb ik alles lekker bij elkaar. Vind het echt perfect.