Oh ziet er goed uit, wat zat er allemaal in?
Couscous (joh), komkommer, paprika, tomaat, zwarte olijven, kikkererwten en mozzarella.
De grote mensen versie heeft ook nog rode ui en feta ipv mozzarella
Bloemkool, krieltjes en een burger.
Afgezien van de bloemkool ging alles er goed in.
Van de aardappels heeft ze 2x extra gehad omdat ze meer wilde hebben.
Uit elk vakje iets gegeten, hoezee!
Voor/na nog driekwart appel.
Geen foto, maar pastasalade met spinazie, tomaat en mozzarella ging er goed in. Ze is vooral dol op tomaat.
Wij eten vanavond gado gado dus baby van 11 maanden heeft een iets aangepaste versie gekregen. Rijst, tomaatjes, komkommer, sperziebonen, ei en geplukte kip met een beetje 100% pindakaas. Groot deel van de rijst is op de grond beland, maar de rest is vrijwel op!
Mijn baby heeft na wekenlang haar lippen stijf op elkaar houden, voor het eerst een hapje op. Alle pogingen voor vers gestoomd en gepureerd voedsel of 100% groentenpotjes ten spijt lukte het uiteindelijk pas met zo’n 'groenten’hapje dat voor 90% uit appelmoes bestaat
.
Ik heb geen voor foto, maar had zoete aardappel, sperziebonen en kabeljauw met Italiaanse kruiden. Alle zoete aardappel is op en de rest moest hij niet (vindt hij normaal super lekker).
Trouwens een tip, deze uit de diepvries: Jumbo Zoete Aardappelblokjes 450 g bestellen? | Jumbo
Perfect formaat zodat hij ze zelf kan eten en hoeft maar 7 minuten te koken.
Waar kopen jullie leuk, kleurrijk kinderservies? Het servies van Rice vind ik superleuk maar dat is van melamine. @Mrs.Fraser zoiets als jouw vissenbordje bijvoorbeeld
Ik heb alles van de action
Peuter (3.5) heeft sinds haar verjaardag enkel rauwkost gegeten. We hebben nu weer headspace om dat aan te pakken dus ze krijgt nu ook altijd iets van onze maaltijd om te proberen en dat gaat best goed!
Ze liet de stamppot en 2 stukjes halloumi liggen.
Baby (7m) een zachtgestoomde wortel en een (olvarit) doperwten hapje om lepelvoeding te oefenen.
Wortel is uitgebreid geproefd en uit elkaar gepulkt. Doperwten misschien 2 theelepels van binnen gekregen.
Hier wordt dus echt geen rijst, orzo of (parel)couscous gegeten. Daar wordt gewoon alleen mee gegooid
Iemand tips daarvoor?
Zoete aardappel en pasta gaat er wel weer in maar we eten best vaak rijst oid dus hoop eigenlijk dat ie dat ook wel gaat eten… hij is nu 13 maanden