We zitten hier hier momenteel in de fase dat ze een bodemloze put is. Ze is bijna 2,5.
Ontbijt: knijpskyr (want ongeduldig en teveel honger) 3 boterhammen (leverpastei en 2x pindakaas) een plakje grillworst en met drinkyoghurt
Tussendoor: banaan, ± 10 aardbeien, knijpskyr in de supermarkt vanwege ‘honger in buikje’, snack a Jack
Lunch: 3 boterhammen (pindakaas, kaas en chocopasta) met drinkyoghurt
Tussendoor: druiven, aardbeien, halve banaan, snack a Jack, doosje rozijnen, fruitsnoepjes.
Avondeten: kip Siam + toetje
Ze eet zoveel meer dan ik momenteel doe. Hoe ze het soms weg krijgt snap ik echt niet. Ze lijkt ook echt met de dag te groeien.
Eerder was het avondeten altijd een drama maar nu ineens lijkt de knop om te zijn gegaan. Ze snapt nu ook dat niet eten niet fijn is want dan wordt je wakker met een zeer buikje van de honger.
Samenvatting
We geven altijd een toetje wat ze normaal gesproken heel lekker vindt, maar als ze in de weerstand zit dan wilde ze niks eten. We sturen d’r echt niet met honger naar bed, maar ze wil zelf niks.
Aardappels en groente is nog wel een ding (wordt hier thuis redelijk vaak gegeten) maar ik heb er alle vertrouwen in dat ook dat goed komt.
Proeven van andere dingen gaat ook steeds beter, maar ze blijft wel redelijk eenkennig.
En ze drinkt ineens mega veel water overdag. Normaal moesten we echt op aandringen maar ze slurpt nu hele glazen in een paar slokken leeg.