Myth busters Volgens mij ook nog.
En wat was de uitkomst dan?
Ze zouden het allebei overleefd kunnen hebben als ze Rose’s reddingsvest onder de deur hadden gebonden, zodat ze niet te laag in het water kwamen te liggen, want dat is natuurlijk iets waar je aan denkt als je in ijskoud water ligt na een schipbreuk.
Haha ja echt stom dat ze daar niet aan gedacht hebben
Iemand heeft heel veel zin in kerst
Tering dat moet pijnlijk zijn
Omg ik moest dit een paar keer hardop zeggen
Die kerel wordt nu blijkbaar helemaal lijp van alle telefoontjes, berichten etc. terwijl hij er zelf geen zak van snapt. Ook wel weer een beetje sneu.
Hahaha kuthollo’s ook
Ik vind de grap wel leuk, ik bedoel come on…maar eigenlijk kan je tegenwoordig zoiets niet op social media meer doen want het is binnen no time viral en dan krijg je inderdaad massa’s aan mensen over je heen, dat is dan weer niet leuk.
Dit doet me denken aan de comments op tiktok elke x als een bijv amerikaanse tiktokker iets zegt over nederland of nederlandse muziek gebruikt ofzo. Staan de comments vol mrt “Gekoloniseeerd”.
Je denkt er te diep over na. Het is de grap van de woordspeling, er kon ook iets staan over poep of plas.
Nah normaal ga ik stuk om woordgrappen met namen. Ook vaak die Facebook memes weetjewel, dan kan je me opvegen. Maar niet over ziektes. En deze deze vind ik ook niet grappig. Zal waarschijnlijk door m’n eigen ervaring komen en op dat moment voelt het echt kut dat mensen nog grappen maken over die ziekte. Maar ook niet leuk dat ze grappen maken tegen hem over zijn achternaam (waar ‘ie niks aan kan doen en die daar gewoon normaal is neem ik aan) die hij niet snapt