Dat haar van chandler is me iets te gladjes. Ross is er het meest op vooruit gegaan vind ik en Rachel het minst. Ross had altijd zo’n sullige uitstraling in de serie.
En Phoeboe doet mij denken aan een Kardashian. Dat past ook zo goed bij haar
Ieuw nee. Doe mij maar 100x liever chandler en ross met bewegend voorhoofd.
Kan me ook echt niet voorstellen dat mensen dit 30 jaar geleden ook knap vonden. Volgens mij is ons beeld van wat aantrekkelijk is compleet vertyfd de afgelopen jaren.
Haha waar, maar in het Nederlands kun je ook niet zien of een woord de of het als lidwoord heeft
Klopt, maar als je al moedertaalniveau Nederlands spreekt voel je dat 99% van de tijd aan.
Bad memories blij dat ik het na 3 havo kon laten vallen
Ik heb nog weleens nachtmerries over een artikel 20 jaar geleden over hooibalen. Achteraf ging het helemaal niet over hooibalen. Frans was voor mij echt acabadabra.
Wij kregen Senegalees Franse sprekers voor onze luistertoets
10/10
Die praten teeeeeering langzaam en spreken elke letter uit. Als ik Franse Fransen had gehad zat ik nog steeds in 5havo vandaag.
Omg flashback, dit had ik oook precies zo, gelukkig tijdens een gewone les. Dacht nog hoezo een heel artikel schrijven over mosselmannen maar goed okee …
Oud zeer komt naar boven. Ik had een 4 voor het Frans examen na 6 jaar les . Snapte de ballen van de teksten.
Aaahh ja hier zijn zoveel leuke van haha, al kan ik in het nederlands alleen een net andere variant vinden, maar het idee is hetzelfde:
Ik heb in 2012 examen gedaan!
Klopt ik ging nog dat liedje neuriën, riep de lerares: silence! Arme jij hahah wat een trauma was frans examen sowieso
Carglass… repareert??
Het is toch herstelt of ben ik gek?
Dat liedje is wel Carglass repareert
Ik ben inderdaad van België!
Gebruiken jullie het woord repareren dan ook niet op die manier?
In België: Carglass herstelt Carglass vervangt
Repareert klopt voor mij zelfs niet in dat zinnetje lol