Where yo memes at?

Ik kon best goed lezen en deed het ook graag maar dan wel in stilte, klassikaal lezen was de hel voor mij.
Ik was in de basisschool heel verlegen en timide, als het mijn beurt was werd ik helemaal rood en fluisterde meer dan dat ik echt sprak. Dikwijls de opmerking gegeven dat ik normaal moest praten… Trauma’s…

Het liefst wil ik een functieuitbreiding naar algemene freelance forumpolitie. Dan kan ik lekker zeiken op alles wat me niet aanstaat hier. Wel een grote verantwoordelijkheid, maar iemand moet het doen.

8 likes

Zou je dan ook een “Omg ik kon vroeger echt facking goed lezen” topic aan maken. Waar iedereen kan opscheppen hoe mapapang goed ze konden lezen.

15 likes

55 likes

23 likes

Nee dat mag je zelf doen maar ik kan wel iedereen die dat doet arresteren en in de forumgevangenis gooien waar ze moeten leven op WATER SPINNEN EN BROOD

8 likes

Gebruik van deze :see_no_evil: is een enkeltje naar de gevivangenis. Daar kom je nooit meer uit.

12 likes

26 likes

20 likes

14 likes

Nu kan ik niet meer normaal slikken :sob:

1 like

afbeelding

19 likes

29 likes

9 likes

image

image

26 likes

Dat laatste heb ik zo vaak! Dat ik wakker word van mezelf doordat ik heel erg hard aan 't lachen ben, terwijl ik dus gewoon slaap. Vind mezelf dan zo creepy klinken ook.

9 likes

FAAAAATHER FAAAAATHER FAAAAATHERRRRR :heart:

4 likes

13 likes

15 likes

18 likes