Haha ok dank je
Wel stom dat Jesse-Maya dit deelt in haar stories.
ah, ik verwijder het!
En de foto in zân uniform is met een angle, de andere van recht opzij. Ik zie wel hetzelfde oor qua vorm.
Heb alleen een fragment gezien, stoorde me al helemaal aan die ene vent (geen idee wie het is) die halverwege inbreekt en Akwasi op zijn plek probeert te zetten ofzo. Helemaal die kop die hij erna trekt, gadverdamme.
Vind het echt naar hoe mensen Akwasi nu overal op proberen te pakken.
Ik gong echt stuk toen Akwasi zei âWie is deze gastâ.
Verder wou Beau er continu tegen in gaan en dan steeds tussendoor " Ik ben niet de boosdoener hoor".
En ook die opmerking over dat hij t wel bijzonder vond dat er geen relletje was gekomen bij het protest in de BijlmerâŠ
Ik keek net door de Telegraaf en er staat gewoon niks over het protest in, ook niet in het Amsterdam gedeelte ervan (of iig niet met fotoâs). Vind dat best bizar.
Ik was er gisteren ook, en vind tot nu toe de lopende protests in andere landen krachtiger overkomen, maar ik snap dat dat hier niet gaat gebeuren dmv corona
Maar in andere landen is toch ook corona of mis ik een verband?
Dan heb ik eroverheen gekeken
@Kusjessoldaat klopt maar toch heb ik het gevoel dat Nederland zich meer aan de corona regels houd dan bijv de vs, uk etc maar ik weet niet of die protests ook âgoed gekeurdâ zijn door de steden waarin ze gebeuren en dat er vanuit daar regels worden opgesteld
Maar echt, wie is die gast?
en dan nog even roepen âdoe even normaalâ. Lekker argument hoor.
Ik lees alleen nog maar de reacties op Facebook Posts om de reacties van mensen die aan onze kant staan, zeg maar, te liken (en vooral als je aan andere uitleggen waarom ze geen gelijk hebben) zodat die hogerop komen te staan tussen alle haat. Ik weet niet hoeveel hersencellen ik nog overheb op dit moment, maar man man man. Toch heb ik zin om hierop te reageren.
Ik ben vandaag even gaan kijken naar het Leopold 2 beeld in Brussel en dat zag er gewoon uit zoals altijd? Ik had verwacht dat er verf was over gegooid of dingen op lagen, maar niets? Zouden ze dat zo snel al gekuisd hebben? Normaal duurt alles zo lang.
Vrijwillig hier heen komen⊠well⊠ehm⊠tja
Ben je naar die aan Centraal Station geweest?
Truuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
Is er ook een aan centraal station? Hoeveel zijn er eigenlijk in Brussel, kan het niet meteen vinden? Ik was bij die op het troon plein, die tegenover het grote ING gebouw.
Sorry ik denk dat ik het verwar met Albert aan de Kunstberg.
Ik heb ergens een beetje hoop in de jeugd. Die zit namelijk niet zoveel op facebook waar al die domme shit staat haha. Maar meer op insta en tiktok waar filmpjes en texten staan met goede uitleg enzo. Natuurlijk heb je er nog gekkies tussen zitten maar toch. Als scholen nou ook eens aan de gang gaan met projecten enzo over racisme dan zou het misschien ooit nog goed kunnen komen.
Zijn insta en tiktok zoveel beter op dat vlak denk je? Ik betwijfel het eerlijk gezegd hoor.
Was op tiktok niet juist ook ophef pas omdat het zo racistisch was?
Jaa miss zit ik in een bubbel hoor. Haha maar heb t gevoel dat vorige week op insta in iedergeval wel veel goeds gedeelt werd. Iedereen zal vast wel 1 iemand in zn volgers lijst hebben die educatieve dingen over blm poste.
Op tiktok staat mijn fyp vol met blm maar dat is omdat ik nu alleen maar die dingen like haha. En ja daar staat vaak nog wel troep in de reacties maar zie wel dat mensen dan met elkaar in gesprek gaan.