Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Spelbreker

Geintje natuurlijk. En het had gekund want dat einde was echt wel anders dan anders, maar nu is idd wel duidelijk dat hij echt niet terug gaat komen. Al is het maar omdat ze natuurlijk nooit iemand pas na 2 afleveringen terug laten komen en zo’n groot deel van het spel laten missen.
Tenzij hij toch de mol is. Niets is wat het lijkt. Trust nobody.

3 likes

hahaha dat zou wat zijn, dat de mol niet meer in het spel is :stuck_out_tongue: en niemand die het raadt!

Maar dat zou ook heel flauw zijn want “behalve de mol, die hoeft nooit naar huis”

2 likes

Ik zit niet op Nikkie, maar ik zag bij Lavezzi’s Mollenstreken (beter verdraagbaar dan Moltalk) wel een opvallende hint naar haar. Ze opperde bij de tweede opdracht dat ze Rob als oud-mol op het plein had gezien, maar op het moment van opname (12 november, want Ron’s verjaardag) was dat seizoen nog niet eens begonnen. https://youtu.be/jT3om2O6A5U?t=394

Deze las ik ook. Maar in de reacties zeiden veel mensen dat ze “roep roep” zei. Als reactie op Peggy die dacht dat ze iemand had gezien.

3 likes

Misschien wisten ze van Tina dat Rob de mol zou zijn?

O ja, ik hoor er nu ook roep roep in haha.

Die wist het waarschijnlijk ook nog niet toch? Het kwam pas in januari op tv en de ontknoping was pas in maart.

oh ja klopt

Ik lees dat dagboek van een afvaller en ineens vraag ik me af

Ellie schrijft dan dat ze op Schiphol werd verwacht en in het vliegtuig ging naar Italië. Maar de andere kandidaten pas in dat dorpje ontmoette.

Gaan ze dan met 10 vluchten?! Dat is onlogisch toch :sweat_smile:

1 like

Naar Pisa/Florence gaan (in normale tijden) soms meerdere vluchten per dag. Zeker als je zowel vanaf Amsterdam als Eindhoven vliegt. En je kan in Toscane ook nog vliegen op Perugia, Bologna etc. Dus het kan vrij makkelijk!

1 like

Zou de mol een vrouw zijn? Ik heb echt vaak dat schilderij van Venus gezien. Rik stond er ook voor/naast en tijdens die opdracht kwam het ook een paar keer langs.

Waarom zitten jullie je zo te ergeren aan Ron?
afbeelding

10 likes

Hij draagt totaal niets bij zowel qua inzet bij de opdrachten als daarbuiten. Hij lijkt niets te snappen en lijkt echt zo’n typetje te zijn, ipv gewoon zichzelf. Verder lijkt het me ook geen vriendelijke man in het echt.

1 like

Hij doet dom en hij is altijd chagrijnig

2 likes

Ik vind Ron leuk :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

me too.

ergens hoop ik gewoon dat hij de mol is. gewoon zodat hij er zolang mogelijk in blijft.

1 like

Hadden jullie hier al besproken dat ron z’n stem er uit was geknipt in het bespreken welke oud mollen er waren? Heb even niet zo snel gezien of het al voorbij kwam

Weet iemand wie de volgende afvaller zou moeten zijn volgens die testvragen theorie? (als Horace dus niet meegeteld is :sweat_smile:)

:no_mouth::no_mouth::no_mouth: dan klopte die theorie over ellie dus wel!??

Zin in!

Ik voorspel alvast dat Ron er vanavond uit vliegt.

14 likes