Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Ik snap niet zo goed dat iedereen zo graag Horace terug wil? Zo mega boeiend vond ik hem nou ook weer niet.

Verder vind ik Tycho erg sexy :heart_eyes: Hoe hij praat en dan ondertussen die handen met al die ringen door z’n haar, ik weet niet maar het heeft echt wel wat :sweat_smile:

6 likes

Vies lekker

3 likes

Ik wil Horace alleen maar terug omdat ik punten op hem had ingezet :joy:

5 likes

Haha ja precies, zoals zo’n diepvriestosti van de Makro of een broodje bapao :sweat_smile:

Ik snap wat jullie bedoelen, hij heeft eigenlijk helemaal geen knappe kop(vind ik persoonlijk) maar heeft wel iets super sexy’s.

1 like

Ik waardeer dat Horace nog in deze poll staat :joy:

9 likes

Ik denk stiekem nog steeds dat Horace de mol is. Hij is waarschijnlijk gewoon naar huis gestuurd door de productie omdat Ron zich ineens heel achterlijk en verdacht ging gedragen. De productie dacht gewoon nou laat Ron maar lekker door gaan als mol dan :cowboy_hat_face: :face_with_raised_eyebrow: :face_with_monocle: :thinking: :grimacing:

13 likes

Als ron de mol os vind ik dat persoonlijk niet leuk.

10 likes

Ik ben er totaal niet van overtuigd dat Ron de mol is hoor. Heel veel mensen zitten nu op Ron, je ziet een aantal opvallende molacties in beeld. Tenzij hij een Milouska-tje doet, maar iedereen zit nu te mollen als een gek.

Weet de montage eigenlijk wie de mol is?

4 likes

Ja, dat weten ze.

1 like

Ik vind Ron er te dik bovenop liggen op het moment, denk niet dat hij het is

Hahaha ja dat zag ik later ook

1 like

Ik zit ook op Peggy, maar als zij daadwerkelijk de mol is vind ik haar niet zo’n hele goede/leuke mol. En ik hoop dat Ron er snel uit gaat want ik erger me dood aan hem; maar gezien hij o.a Peggy verdenkt zou hij nog wel eens ver kunnen komen

3 likes

In de eerste afleveringen zijn degenen die er het meest uitspringen eigenlijk nooit de mol. Dus Ron valt voor mij sowieso af, Peggy ook wel en na gisteren (met pijn in mijn hart haha) Nikkie ook. Ik zit nu op Jeroen en Patrick.

Patrick is wel echt tĂ© hard kandidaat hoor
 zoeken naar jokers, €1.500 kiezen ipv vrijstelling, in het algemeen gewoon heel fanatiek en goed. Die kan het bijna niet zijn.

3 likes

Vind ik juist leuk die allstars! Vind zijn kledingstijl ook heel tof en hij heeft zo’n vriendelijke stem. Heb stiekem een crush op hem.

Ik vind Peggy echt helemaal niks en hoop echt niet dat zij de mol is. Ik zou juist echt super verbaasd zijn als ineens Nikki of Jeroen de mol blijkt!

2 likes

Patrick heeft tot nu toe ook het meeste geld in de pot gefixt

Ik wil Patrick ook afstrepen, maar hij kan natuurlijk ook weten dat er nog een leipe aflevering komt waar het geld eruit kan vliegen. Maar, dan kun je echt nergens meer van op aan als kijker :face_with_raised_eyebrow: (das op zich ook het idee)

Er was hier een tijd terug toch een theorie dat een bepaalde close-up van de vraag in de test voorspelde uit welk seizoen de volgende afvaller zou komen? Die theorie klopte niet omdat de vorige keer Horace eruit vloog ipv Ellie
 dus als Horace gewoon weer terugkomt (kan toch niet anders met dat gare einde van vorige week) dan kan die theorie alsnog kloppen :grimacing:. Tegen beter weten in dit, haha

Overigens hangen hier de slingers en staat de champagne op tafel omdat Ellie eruit ligt :champagne::champagne::champagne:

5 likes

Dat einde van vorige week was toch helemaal niet zo raar? Dat gebeurt wel vaker in een seizoen. We zagen dat de 3 busjes een andere kant op gingen, en toen kwam een “to be continued”.

Sorry mensen, maar Horace gaat écht niet terugkomen hoor.

6 likes