Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Nee die doet een Napoleontje op Elba

5 likes

Jij fuckt met mijn hart

1 like

Ik kan Da Vinci niet meer horen zonder te denken aan die 2 boys die zeggen ā€œDa Vinky??!ā€ :joy:

6 likes

Iedereen is hangry :joy:

Ron is volgens mij echt bang dat hij Nikkie en Tygo nooit meer ziet

8 likes

Misschien ā€˜vervangt’ horace een afvaller zodat er uiteindelijk maar 1 naar huis gaat…

8 likes

Het is gewoon een escape room in Italiƫ :sunglasses: volgende week ziet er tof uit!

2 likes

Maar de volgende keer gaan er dus 2 weg, dan zijn er nog 4 over, dan gaat er die aflevering erna weer iemand weg en dan is dus al de finale? Meh gaat te snel haha

Ik zei toch dat Ron er nog in zou zitten

:joy:

2 likes

Nog maar drie afleveringen meh

1 like

In de preview van volgende week zaten kettingen, misschien kunnen ze Horace bevrijden met de molmunten!!

8 likes

Ja kak haha. Was ik vergeten te zeggen dat mijn voorspelling voor volgende week gold :grimacing:

1 like

Wajooo wat was t een plottwist

Vond het weer een hele leuke aflevering. Seizoen zit goed in elkaar vind ik!

16 likes

Blijf erbij, dit is wel echt het leukste seizoen in jaren :smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

Zo ongemakkelijk bij moltalk dat er nu geen publiek achtergrondgeluid geeft :joy:

Haha ah die arme Anita bij moltalk die er precies 1 dag ingezeten heeft

3 likes

Ik heb al weken een gevoel dat Jeroen de mol is. En er zijn veel aanwijzingen, daarvoor. Maar ik vind het ook zo’n atypische mol?

2 likes

Ik ook. Ik begin ook elke aflevering meer te denken dat hij de mol is.
De mol zit denk ik sowieso in het busje ipv in de helikopter, omdat de mol in de helikopter ā€˜niks’ kan doen.
Ik zou het alleen wel jammer vinden, want ik vind hem niet zo leuk als mol :sweat_smile:

1 like

Wie is de mol?

• Tygo
  • Jeroen
  • Peggy
  • Nikkie
  • Ron
  • Patrick

0 stemmers