Ik zei toch dat Ron er nog in zou zitten
Nog maar drie afleveringen meh
In de preview van volgende week zaten kettingen, misschien kunnen ze Horace bevrijden met de molmunten!!
Ja kak haha. Was ik vergeten te zeggen dat mijn voorspelling voor volgende week gold
Wajooo wat was t een plottwist
Vond het weer een hele leuke aflevering. Seizoen zit goed in elkaar vind ik!
Blijf erbij, dit is wel echt het leukste seizoen in jaren
Zo ongemakkelijk bij moltalk dat er nu geen publiek achtergrondgeluid geeft
Haha ah die arme Anita bij moltalk die er precies 1 dag ingezeten heeft
Ik heb al weken een gevoel dat Jeroen de mol is. En er zijn veel aanwijzingen, daarvoor. Maar ik vind het ook zo’n atypische mol?
Ik ook. Ik begin ook elke aflevering meer te denken dat hij de mol is.
De mol zit denk ik sowieso in het busje ipv in de helikopter, omdat de mol in de helikopter ‘niks’ kan doen.
Ik zou het alleen wel jammer vinden, want ik vind hem niet zo leuk als mol
Wie is de mol?
- Tygo
- Jeroen
- Peggy
- Nikkie
- Ron
- Patrick
0 stemmers
De mol moet toch haast wel in dat busje zitten? Dus niet Nikkie of Tygo. Alleen die kandidaten hebben namelijk invloed op het geld, lijkt het
Mijn vader ging dat seizoen meteen all in op Anita in de app en lag er dus meteen uit. Hij was zo pissig dat hij de rest van het seizoen niet meer heeft gekeken
Wat een saaie aflevering, ben pas halverwege. Kan Nikkie echt niet uitstaan.
Edit: Oké is al leuker aan het worden haha
Wanneer komt Art eigenlijk terug.
Mij boeit het ook echt niet wie de mol is en ik hoef het ook niet te weten. Liever niet zelfs. Op de manier hoe het gemonteerd is kan je het toch niet écht weten alleen als je van die gekke hints ontcijfert en daar heb ik echt geen interesse in haha.
Wil ook liever niks weten van die theorieën of verborgen hints, ik kijk gewoon omdat het leuk is om te kijken.
Ja maar het maakt voor de mol helemaal niks uit toch als er 2 kandidaten uit gaan?
De mol moet juist zorgen dat er geen geld in de pot komt, en dat kan alleen als je in het busje zit.
Ja, daar dacht ik ook al aan… Dus misschien heeft de mol hen goed geleid naar de heli? Jeroen dus.
Ja dat vroeg ik me ook af!
& weten ze dat ze niet gevonden moeten worden/de consequenties?
Nee toch? Althans niet dat wij gezien hebben toch?