Ik weet het ook niet! Zat op Peggy en Patrick, maar Patrick heeft teveel geld verdiend…
Van Jeroen en Ron wil ik niet dat zij de mol zijn, dus op hen ga ik sowieso geen geld inzetten.
Dan dus Peggy en Nikkie?
Ik weet het ook niet! Zat op Peggy en Patrick, maar Patrick heeft teveel geld verdiend…
Van Jeroen en Ron wil ik niet dat zij de mol zijn, dus op hen ga ik sowieso geen geld inzetten.
Dan dus Peggy en Nikkie?
Bij de Trust Nobody podcast zaten ze alle drie op Ron maar dat is hier dus wel anders haha. Ik geniet trouwens zo van wekelijks 1,5 uur WIDM gepraat van die drie haha
Het was ook echt niet aan Merel te danken dat die pot de laagste ooit was. Zo’n saaie mol.
Ja, het seizoen van Merel had het laagste bedrag maar dat is echt niet compleet van haar afhankelijk geweest
Ja idd dat ook
Die hele groep was incompetent, ik dacht oprecht dat Sinan gewoon Medemol was omdat ie zo ontzettend slecht was in alles
Ja wtf, toen ze dat over Merel zeiden riep ik tegen de tv: “JE LIEGT!!!”.
Mijn paprika ribbelchips en ik zitten alvast klaar.
Kwam hem vorige week in 't echt tegen en kreeg bijna een stroke, vind hem zo leuk
Ik vond Klaas ook echt een stomme mol
Ik vond hem wel een slechte mol maar niet perse de slechtste. Ik moet bij slechtste namelijk steeds denken aan Klaas die vol in beeld een tafel een paar cm verplaatste waardoor je meteen wist dat hij het was.
Verlies van smaak is een symptoom van de coronie!!
Haha als dat het criterium is om mee te doen… ik ken zo veel mensen pas na widm
Ik doe niet aan Carona
Ik ook, maar dat lag voor mij meer aan de hint die iedereen meteen door had dan aan Klaas zelf.
@anon18225511 Ohja Klaas was ook verschrikkelijk slecht.
Maar Rob irriteerde me echt op diepe levels. Die hele gast vond ik al zo enorm cringe en idd een totale nobody en nu kan ie weer jaren cruisen op deze molfame bahbah.
Vind mollen als Kees en Jan echt leuk, brutaal maar ook sympathiek, die echt gewoon vette acties hadden. Van merel en Rob kan ik me nu al niks meer herrineren qua “oooh dat was echt heel goed/gewaagd”
Ik vond Thomas ook een leuke mol, met gave acties.
Ik vond Rob een slechte/stomme/saaie mol, maar niet de slechtste.
Klaas & Thomas vond ik ook zo stom. En Merel inderdaad.
Grappig hoe voor mij de uiteindelijke Mol best bepaalt hoe ik een seizoen ervaar. Als ik de mol stom vind, vind ik gelijk zo’n heel seizoen minder leuk. Als het een toffe mol is (zoals Jan, ofzo) vind ik het seizoen direct 10x toffer, haha.
Ik heb er weer zin in
Maar het leuke aan WIDM is dat er toch 7 semi BN’ers meedoen die je daarna opeens overal tegenkomt (zoals Rob in ongeveer alle weekoverzichten van Cynthia toen) en denkt HEY DIE IS VAN WIDM (ja ook in hoofdletters)
En mol Margriet