Aflevering 2 ofzo 
Was dat niet Evi Hanssen oid?
Nee die was juist heel fanatiek toch? Volgens mij was het Jean-Marc zoals @Qwerty zegt, de striptekenaar!
Allebei volgens mij, Evi ging ook weg omdat ze het zo heftig vond. Jean Marc ook om zoân reden.
Ohja ik zie het nu na even googlen.
Dat was ik helemaal vergeten haha, dacht dat ze er âgewoonâ als een vd eersten uit was.
Ja vraag ik me ook af. Want bij de Belgische Mol heb je ook allemaal psychologische testen van tevoren toch? Vraag me af of dat in NL ook zo is of dat de BNâers gewoon uitgenodigd worden en dan doe je mee obv wat je op tv hebt gezien, geheimhoudingscontractje tekenen klaar. 
Ik twijfel nog over op wie ik mân punten moet zetten! Ik had Peggy en Nikkie maar doordat Nikkie bovenaan staat in de peilingen denk ik weer van nahh, dan zal ze het wel niet zijn. Misschien ga ik voor Patrick en Peggy.
Ben benieuwd, op wie zetten jullie je punten in?
- Nikkie
- Patrick
- Ron
- Peggy
- Jeroen
- Tygo
0 stemmers
En wie gaat/gaan er vanavond uit?
- Nikkie
- Patrick
- Ron
- Peggy
- Tygo
- Jeroen
0 stemmers
Ik weet het ook niet! Zat op Peggy en Patrick, maar Patrick heeft teveel geld verdiendâŠ
Van Jeroen en Ron wil ik niet dat zij de mol zijn, dus op hen ga ik sowieso geen geld inzetten.
Dan dus Peggy en Nikkie?
Bij de Trust Nobody podcast zaten ze alle drie op Ron maar dat is hier dus wel anders haha. Ik geniet trouwens zo van wekelijks 1,5 uur WIDM gepraat van die drie haha
Het was ook echt niet aan Merel te danken dat die pot de laagste ooit was. Zoân saaie mol.
Ja, het seizoen van Merel had het laagste bedrag maar dat is echt niet compleet van haar afhankelijk geweest
Ja idd dat ook
Die hele groep was incompetent, ik dacht oprecht dat Sinan gewoon Medemol was omdat ie zo ontzettend slecht was in alles
Ja wtf, toen ze dat over Merel zeiden riep ik tegen de tv: âJE LIEGT!!!â.
Mijn paprika ribbelchips en ik zitten alvast klaar.
Kwam hem vorige week in 't echt tegen en kreeg bijna een stroke, vind hem zo leuk
Ik vond Klaas ook echt een stomme mol
Ik vond hem wel een slechte mol maar niet perse de slechtste. Ik moet bij slechtste namelijk steeds denken aan Klaas die vol in beeld een tafel een paar cm verplaatste waardoor je meteen wist dat hij het was.
Verlies van smaak is een symptoom van de coronie!!
Haha als dat het criterium is om mee te doen⊠ik ken zo veel mensen pas na widm
Ik doe niet aan Carona