Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Ik denk misschien allemaal getest en x weken samen op 1 locatie.
Of iets met digitale oplossingen.

Ik heb het idee dat hij naar een scherm kijkt? Ik verwacht iets digitaals. Een soort grote zoommeeting van 6 weken haha.

6 likes

Ik hoorde vanmorgen op de radio dat het volgens het officiële concept wel in het buitenland moet zijn opgenomen, is een soort verplicht zelfs. Ze hadden ook de indruk dat het recent was opgenomen omdat Rik vd westelaken 2 weken weg was geweest bij Een Vandaag.

3 likes

Ben benieuwd hoe ze het hebben gedaan, in principe kunnen ze alle deelnemers en crew testen, maar de vraag is hoe ze dat dan in het buitenland hebben gedaan. Ik denk wel dat die opdrachten met locals die ze aankijken alsof ze idioot zijn bijdraagt aan het programma. Maar misschien hebben ze dus ook alleen opdrachten in the middle of nowhere zodat niemand kans op infectie loopt?

Maar dan heb je nog steeds dat ze ergens in een hotel moeten verblijven. Of zoals in de hele oude seizoenen lekker in tenten slapen :joy:

In de afgelopen aflevering (waarin Jeroen eieren bakte) zitten ze volgens mij ook in een Airbnb of zoiets. Als je nu naar Scandinavie gaat (Zweden of zo) en in de middle of nowhere wat huisjes hebt? Buiten Europa lijkt me sowieso moeilijk…

2 likes

Oh ja een airbnb zou wel goed kunnen! Denk inderdaad wel dat ze naar een Europees land gaan, maar dit seizoen maakt duidelijk dat dat even entertainend kan zijn. Vind dit seizoen en die in Georgië juist veel leuker dan het China seizoen.

2 likes

Wordt het normaal ook in 2wkn opgenomen? Dat lijkt zo kort! :see_no_evil:

Is dit een vermoeden? Haha
En ja @Fishing vaak wel, zo’n 2/3 weken! Gewoon 2 of 3 opdrachten op 1 dag haha, chop chop

Heerlijk!
Ipv 10wkn lang aanmodderen haha

Of zoals m’n pa zou zeggen: gelukkig maar, van onze belastingcenten :joy::joy::joy:

2 likes

Haha ja en wow, stel je voor dat al die BNers 10 weken van de radar zouden moeten verdwijnen :joy: die nemen dan allemaal toevallig een sabbatical om naar Bali te gaan ofzo haha.

Lijkt me ondanks de gezelligheid wel heel intensief trouwens, elke dag opdrachten en ondertussen steeds de groep in de gaten houden en proberen de Mol te ontmaskeren.

Er was toch ook ooit iemand naar huis gegaan vanwege deze reden? Te veel indrukken / intensief oid.

Jean-Marc van Tol in 2018

3 likes

Ohja, nu jullie het zeggen! Dat was in het seizoen in Georgië inderdaad, na een paar dagen ook al toch?

1 like

Aflevering 2 ofzo :thinking:

Was dat niet Evi Hanssen oid?

Nee die was juist heel fanatiek toch? Volgens mij was het Jean-Marc zoals @Qwerty zegt, de striptekenaar!

@Wijntje

Allebei volgens mij, Evi ging ook weg omdat ze het zo heftig vond. Jean Marc ook om zo’n reden.

Ohja ik zie het nu na even googlen.

Dat was ik helemaal vergeten haha, dacht dat ze er “gewoon” als een vd eersten uit was.

Ja vraag ik me ook af. Want bij de Belgische Mol heb je ook allemaal psychologische testen van tevoren toch? Vraag me af of dat in NL ook zo is of dat de BN’ers gewoon uitgenodigd worden en dan doe je mee obv wat je op tv hebt gezien, geheimhoudingscontractje tekenen klaar. :woman_shrugging:

1 like

Ik twijfel nog over op wie ik m’n punten moet zetten! Ik had Peggy en Nikkie maar doordat Nikkie bovenaan staat in de peilingen denk ik weer van nahh, dan zal ze het wel niet zijn. Misschien ga ik voor Patrick en Peggy.

Ben benieuwd, op wie zetten jullie je punten in?

• Nikkie
  • Patrick
  • Ron
  • Peggy
  • Jeroen
  • Tygo

0 stemmers

En wie gaat/gaan er vanavond uit?

• Nikkie
  • Patrick
  • Ron
  • Peggy