Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Gelukkig heeft Patrick er wel lang ingezeten alleen volgende week zonder hem en dan de terugblik aflevering. Wel sneu dat ie er weer net voor de finale uitgaat, vorige keer ook.

1 like

In een vorig seizoen is pas in de laatste aflevering door iemand de juiste naam ingevuld als Mol, dus hoeft niet perse…

Ja of Nikki of Jeroen want daar zat niemand? op (Jeroen wel op Nikki maar die is door)

1 like

HORACE KOMT TOCH TERUG!! Nee grapje.

5 likes

Wat is Ron dankbaar. Mooi! Een waardige verliezer.

15 likes

Hmmm die trui van Tygo op de groepsfoto valt me nu pas op. Believe that Moeten mensen geloven dat hij niet de mol is?

2 likes

Oh toch gewoon 3 finalisten

huhhh zijn er dan toch nog drie afleveringen? Ik snap er niks meer van haha

Jaaa, ik ook!! Goeie mix tussen gezelligheid en goede analyses van de opdrachten en (niet)molacties.

1 like

Zo’n aflevering lijkt ook sneller te gaan als ze maar één opdracht hebben. Nu weer een week wachten, huilon.

Nee Horace komt nog terug en dan is het een finale van 4

4 likes

Dat zei Rick net, nog 1 afvaller volgende week. Omdat Tygo en Nikkie riepen dat ze al in de finale zaten?

1 like

Omg Jan-Willem Roodbeen is echt zo’n WIDM naam word helemaal blij ervan hahaha (ja shame on me ik heb Moltalk op)

1 like

Ik vind het echt een heerlijk seizoen.

1 like

Was toen in dat seizoen met Jochem van Gelder ook. Toen is Thomas pas in de finale door Sanne ontdekt als mol. Dacht ik.

1 like

10

1 like

Vond het wel een hele fijne aflevering!

1 like

Nee, voor dit seizoen 8 afleveringen, dus volgende week laatste aflevering op locatie. Nr 8 is de ontknoping.

Nee dat klopt! Ik ga er gewoon vanuit dat ze de waarheid sprak maar ze kan natuurlijk alsnog op iemand anders zitten.

Ja maar snap niet dat er dan volgende week nog een executie is voor de finale, of die komt halverwege de aflevering al en daarna nog de finale test.