Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Ja of ze is de mol natuurlijk :grimacing:

1 like

Ik hoop dat Tygo nog wel door gaat volgende week, anders is hij 2x achter elkaar als laatste voor de finale afgevallen

Vond dat in zijn seizoen ook flauw want iemand die op de verkeerde mol zat had een vrijstelling, anders had Tygo in de finale gestaan

Zo lijkt het?

Ik heb echt geen idee wie de mol is.

2 likes

Zo hebben ze het wel eerder gedaan ja! Op de helft een executie en daarna de finale

Ik ook niet… echt iedereen en niemand kan het zijn dit jaar

2 likes

Tb naar het seizoen waarin Susan de mol was en Freek Bartels ZO verbaasd was en dat hij nooit op haar had gezeten. Zulke mensen komen ook in de finale haha dus denk niet dat Peggy de mol is onder ze door is ondanks dat ze op Ron zat

5 likes

Ik zit nu op Jeroen. In dat paleis van Napoleon ging hij ook zo voor die pilaar staan waar geld op lag zodat Jeroen het niet kon zien! En toen ze er voor de tweede keer langsliepen keek hij de andere kant op. Toen zag Jeroen het wel liggen, het was ook duidelijk zichtbaar. En hij nam ook die tweede telefoon mee

3 likes

Ik weet het echt niet meer :sweat_smile:

Ik vind Tygo wel verdacht veel op die medusa van de intro lijken haha

3 likes

Kunnen we Peggy er uit stemmen

2 likes

Ik denk ook Jeroen. Peggy heeft ingevuld op Ron, die deels samen met Jeroen de opdrachten heeft gedaan (vorige week in de auto). Dus een deel vd antwoorden was zowel Jeroen als Ron. Daarom is zij door van deze 4, samen met de mol.

1 like

Patrick naar huis :cry:

Ik zit nu op Jeroen. HOE verdacht was die vandaag joh.

Ik weiger te geloven dat Jeroen de mol is. Zo’n saaie dude

8 likes

Ik richt me nu vooral op zijn negativiteit dit seizoen. Ik herinner me hem van zijn vorige deelname namelijk als een ontzettend leuke man, ik vond hem toen enorm sympathiek en aardig overkomen. Dit seizoen valt me op dat hij alleen maar negatief is, en veel zeurt. Bijzonder.

4 likes

Hmm maar als het Peggy was zou Patrick niet naar huis zijn nu toch? Hij zit al ongeveer vanaf dag 1 op haar, denk dat hij de test echt wel goed zou maken.

Op wie zat Ron nou uiteindelijk?

Ik ben benieuwd

• Mijn mol verandert per week
  • Ik zit het hele seizoen op één mol

0 stemmers

Ik zit het hele seizoen op 1 mol, totdat die eruit gaat😂 dan op naar de volgende

Ik vind die testvragen wel een leuke toevoeging in de app. Ik heb 0 punten maar als Jeroen de mol is win ik alsnog de poule met mijn vriendin en schoonbroertje

Eerst zat ik op Tygo en op Jeroen, toen op Nikkie en Peggy, en nu neig ik weer naar Jeroen haha

Ben in de enige die geen idee heeft tot de laatste 2/3 afleveringen? :joy: