Ja hahaha echt he. Waar is je molboekje als je hem nodig hebt?!
Haha inderdaad, ik wilde het net hier posten. Nou ik ga even op onderzoek uit.
Met dank aan reddit
Peggy: blauw
Jeroen: zwart
Nikkie en Tygo: wit
Edit: spuit elf haha, had de aflevering niet per se terug hoeven kijken
Op dit punt stem ik niet eens meer op wie ik denk dat het is, ik kijk gewoon hoe ik de poule nog kan winnen met 0 punten mijn vriendin vult alles op Nikkie in en haar broertje op Tygo dus ik doe nu een paar vragen op Jeroen en Peggy
Ik heb nog wel punten, maar ik stem met die vragen ook juist anders. Als ik de mol fout heb krijg ik hopelijk nog net wat punten met die vragen waardoor ik niet laatste eindig
Vanavond weer jammer dat het alweer bijna voorbij is, vind het echt een leuk seizoen.
Ik dacht ik ga een keer proberen te kijken vanaf t begin, gaat mân favoriet er de 1e week al uit.
Vind het allemaal enorm gekunsteld en geĂ«nsceneerd. Wat mij betreft mogen ze terug naar hoe t ooit begon, zonder BNârs en zonder in elkaar gezette toneelstukjes.
Op wie zet jij punten in?
- Jeroen
- Nikkie
- Peggy
- Tygo
0 stemmers
Wie is jouw mol?
- Jeroen
- Nikkie
- Peggy
- Tygo
0 stemmers
Ik twijfel tussen Nikkie en Jeroen maar na vorige week denk ik toch Jeroen.
Ben benieuwd wie er vanavond nog uit gaat, hoop wel dat Tygo mee naar de finale gaat.
Ik vind Peggy en Jeroen (vooral J) echt zooo saai. Maar P is nu mijn mol en hoop dat J naar huis gaat vandaag.
We zijn er weer!
Waarom lijkt het alweer alsof Rik voor een green screen staat
Haha hij staat ook echt Ăn de bosjes
Ik kan niet wennen dat er nog maar 4 deelnemers zijn??? Voor mijn gevoel zijn we net begonnen
Per ongeluk was ik aan het zappen en keek ik ineens naar Dries Roelvink op Omroep Max.
Ik zag hem net bovenin dat gebouw!!
lekker helemaal een met de natuur toch