Misschien heeft hij het langst gedaan over de test?
Op wie Ron zat hebben we niet gezien!
Ik kies zelf meestal in de eerste aflevering 3 molkandidaten uit, de rest van de afleveringen zit ik dan volop in tunnelvisie
Tygo heeft even de verkeerde Nikkie getagd in zijn instagrampost hahaha (Nikkie Plessen)
Wie is de mol?
- Nikkie
- Tygo
- Jeroen
- Peggy
0 stemmers
Ik word helemaal kriebelig van zijn kapsel. Dat moet toch kriebelen die plukken in je gezicht?
Ik vond dit zo’n leuke aflevering! Dit seizoen is sowieso veel beter dan die in China. Duidelijke en overzichtelijke opdrachten waar je het zelf ook kan volgen, lowkey schoolreis gevoel wat gezellig is. In de vorige seizoenen moesten ze te veel de locals er bij betrekken wat het vaak chaotisch maakte en ook gewoon cringe.
Ik vond het serieus spannend toen Nikkie & Tygo net op tijd ontsnapte en hoe hij haar hand hielt.
Peggy is een topvrouw, no way dat die de mol is.
Ik zit nu op Jeroen, maar heel veel mensen blijkbaar dus dan is het meestal juist niet zo???
Ja de 24e is het de finale.
Peggy heeft nu het meeste in de pot en Jeroen het minste. Alleen het verschil tussen meeste en minste is maar € 400. Ik heb echt geen idee meer wie de mol is hoor! Voor mij kunnen ze het echt allemaal zijn. Wel leuk zo spannend
Zou dan het shot van Jeroen in de deuropening, in de aflevering waarin Horace eruit ging tcoh een hint geweest zijn?
Ik heb het idee dat we nu allemaal op Jeroen gestuurd worden door de regie, vooral omdat ineens iedereen hier hem verdenkt.
Eigenlijk denk ik dat Nikkie nu de mol is, en dat zou ik zo leuk vinden. Ik hoopte in het begin vooral dat ze er niet zo snel uit zou gaan als de vorige keer en nu zit ze gewoon bijna in de finale. En misschien wel als mol!
Dat was Jeroen niet.
Ik verdenk ook Jeroen maar gisteren was het zo duidelijk dat ik toch weer twijfel. Stom spel haha.
Ik denk dat dit het eerste jaar is waarin ik eigenlijk niet 1 duidelijke verdachte heb?? Normaal zit ik altijd wel op 1 iemand na zo veel afleveringen
Ik denk sinds vorige aflevering Jeroen maar vind hem niet sympathiek.
Dus hoop nog steeds Nikkie, maar wat heeft de mol eraan om opgesloten te zitten ipv bij de rest waar je kan mollen.
Het gene waar ik wel steeds aan denk is dat Nikkie als enige om keek in de opdracht waar de mol achter hun rug het bakje leegmaakte. En ze zit al sinds het begin op Jeroen volgens mij. Dus denk dat een van hun het is
Hoe weten jullie dat de 24e de laatste aflv is?
Omdat er van tevoren bevestigd is dat er acht afleveringen zouden zijn.
Klopt 8 indd maar komt er dan niet nog 1 waarin de mol enz duidelijk wordt? De finale apart, met mensen die meekijken (vast niet in een zaal maarja)
Nee, data staan in het molboekje van dit jaar, geloof ik.
Oh zo, dankje!