Oké ik ben nu wel echt overtuigd dat jeroen de mol is. Peggy zat ook op nikkie en die is er uit, dus als tygo niet de mol is dan kan hij alleen door zijn als jeroen de mol is lijkt me
Nouuu wat is dit, mijn schoonbroertje heeft zijn punten nog die hij had ingezet op Tygo, wat een kut app😡 heb ik met mijn 0 punten die testvragen op Jeroen gedaan zodat ik nog een kans had in de finale en kan hij alsnog ineens op het laatste moment switchen omdat hij al weet dat het Tygo niet is
was Peggy niet geswitcht naar Tygo?
Het handschrift van Jeroen is wel echt precies hetzelfde als op de spiegels…
Hahah vet zielig dat Tygo als enige nog van niks weet
Nikkie en Jeroen weten nu al wie de mol is
Als het Jeroen is krijgt hij wel mega dikke credits voor zijn reactie bij de dubbele executie. Knap staaltje acteertalent als hij de mol is.
en de letters zoals g met een rechte stok ipv een “ronding”, zoals ik bij Nikkie haar handschrift zie.
interesting…
Oh dat wist ik dus niet haha ik kijk dit keer voor het eerst
dacht dat Tygo nu vet lang moest wachten op het antwoord en dat leek me sneu
Ik vind het wel zooo leuk dat Nikkie of een winnaar is of de mol
Vorig jaar kregen ze toch pas bij die nabespreking de uitslag?
Ik heb precies hetzelfde
Ik durf nu niet te beweren dat Jeroen de mol is hoor, Nikkie is ook zeer verdacht. Maar wat betreft Jeroen zijn er wel veel verdachte acties geweest: veel zeuren als in langzaam de opdrachten doen, voor belangrijke punten staan, telefoon in de zak houden, niet naar de put willen kijken. Vorige aflevering had ik het over zijn negativiteit als in, vorige deelname vond ik het zo’n positieve kerel en leek me zo sympathiek, dit seizoen vond ik hem veel negatiever. En hij leek echt wel te lijden onder zijn deelname als in moe in zijn gezicht enzovoort, maarja of dat als mol of als kandidaat is is de vraag…
Hoe lachen zou het zijn als Rik volgende week zn zwoele ‘wie is de mol?’ eruit gooit, Nikkie naar Jeroen kijkt en denkt ‘yes, ik wist het’, Jeroen naar Nikkie kijkt en denkt ‘yes, ik wist het’ en dat Tygo dan een stap naar voren zet en roept ‘geintje, ik ben de mol!’
Nu ga ik vet teleurgesteld zijn als dit niet gebeurt.
Ik denk dat het Jeroen is omdat er op Elba geld is verdwenen/niet binnen gehaald is en Jeroen daar rondliep. Hij zag eerst ook geld niet dat Patrick toen pakte, plus het bedrag dat ze binnenhaalden was een vreemd getal (3200 of 3400 geloof ik) terwijl in alle geldzakken €500 zat, dus hoezo eindigden ze op zo’n bedrag?
Plus dat briefje met hints naar de locatie van Nikkie en Tygo in de bioscoop dat ze eerst niet konden vinden en dat er toen ze terug gingen er ineens wel lag. En dat briefje had toen ineens een vouw erin, terwijl het daarvoor zonder vouw in beeld werd gebracht: deed mij denken dat iemand het had gepakt, opgevouwen en later had terug geplaatst.
Nu was er op zich geen geld mee te verliezen of ze nikkie en tygo vonden, maar het was we handig voor jeroens verdachtmaking op Nikkie dat ze er zo in bleef.
Maar goed misschien zit ik diep in de Jeroen tunnel.
De laatste jaren is dit vaak anders geweest, dat de ontknoping voor de finalekandidaten ook pas kwam in Amsterdam. Al denk ik dat het dit jaar wel weer gaat zoals jij zegt, anders zou ik het lullig vinden dat Tygo nu als enige niet weet hoe het zit en Nikkie en Jeroen wel.
Bij een shot dat Nikkie naar voren liep in de abdij spotten mijn vriend en ik het volgende:
Dat zou dan Jeroen moeten zijn, of iemand van de productie die niet goed uit beeld bleef.
Oeh,
!
Zouden ze verplicht naar de ex mol hebben moeten kijken? Ik zou liever compleet asociaal de andere kant op kijken en zeggen: joe klets jij maar ik kijk effe naar die bakjes 
Ik ben ergens wel verbaasd dat ze die spiegels zo hebben laten zien. Die hint is nu toch té groot? Zowel voor spelers als kijkers
Toen tycho naar die spiegels liep zag je een bankje met daarachter een persoon in een zithouding geschilderd. Ik dacht als je daar gaat zitten kun je wat van de mol zien via de spiegels?
Of zou dat een tekening zijn doe daar standaard zit.