Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Maar als tycho niet de mol is, dan is de kans wel heel groot dat Nikkie de mol is toch? Aangezien tycho en jeroen op nikkie zitten…

Ja maar Tygo ook. Dus Tygo kan nog de winnaar zijn als hij sneller was of meer antwoorden goed had

1 like

Oh ja jeetje natuurlijk. Ik dacht I figured it out hahah

1 like

Misschien komt alsnog horres terug en gaan ze allemaal naar huis

8 likes

Ja en dit vind ik altijd zo zielig hahaha als Nikkie de mol is moet Jeroen helemaal doen alsof hij verdacht is terwijl hij van binnen al weet dat hij niet de mol is en ook niet heeft gewonnen

2 likes

Heerlijk dit wel, zou zo vet zijn als Nikkie het is :heart:

In het seizoen dat het eerder is gedaan was het zo;
Freek; jij bent niet de mol > was verliezer
Sofie; jij bent niet de verliezer > was winnaar
Susan; jij bent niet de winnaar> was de mol.

Geen idee of dit iets zegt haha.

4 likes

Oké ik ben nu wel echt overtuigd dat jeroen de mol is. Peggy zat ook op nikkie en die is er uit, dus als tygo niet de mol is dan kan hij alleen door zijn als jeroen de mol is lijkt me

2 likes

Nouuu wat is dit, mijn schoonbroertje heeft zijn punten nog die hij had ingezet op Tygo, wat een kut app😡 heb ik met mijn 0 punten die testvragen op Jeroen gedaan zodat ik nog een kans had in de finale en kan hij alsnog ineens op het laatste moment switchen omdat hij al weet dat het Tygo niet is

was Peggy niet geswitcht naar Tygo?

Het handschrift van Jeroen is wel echt precies hetzelfde als op de spiegels…

Samenvatting

https://twitter.com/willemzegt/status/1317539804293304326?s=21

1 like

Hahah vet zielig dat Tygo als enige nog van niks weet :joy: Nikkie en Jeroen weten nu al wie de mol is

2 likes

Als het Jeroen is krijgt hij wel mega dikke credits voor zijn reactie bij de dubbele executie. Knap staaltje acteertalent als hij de mol is.

6 likes

Handschrift van Jeroen links en van Nikkie rechts.

en de letters zoals g met een rechte stok ipv een “ronding”, zoals ik bij Nikkie haar handschrift zie.

interesting

1 like

Oh dat wist ik dus niet haha ik kijk dit keer voor het eerst :joy: dacht dat Tygo nu vet lang moest wachten op het antwoord en dat leek me sneu

Ik vind het wel zooo leuk dat Nikkie of een winnaar is of de mol

15 likes

Vorig jaar kregen ze toch pas bij die nabespreking de uitslag?

1 like

Ik heb precies hetzelfde

1 like

Ik durf nu niet te beweren dat Jeroen de mol is hoor, Nikkie is ook zeer verdacht. Maar wat betreft Jeroen zijn er wel veel verdachte acties geweest: veel zeuren als in langzaam de opdrachten doen, voor belangrijke punten staan, telefoon in de zak houden, niet naar de put willen kijken. Vorige aflevering had ik het over zijn negativiteit als in, vorige deelname vond ik het zo’n positieve kerel en leek me zo sympathiek, dit seizoen vond ik hem veel negatiever. En hij leek echt wel te lijden onder zijn deelname als in moe in zijn gezicht enzovoort, maarja of dat als mol of als kandidaat is is de vraag…

1 like