Maar het is ook de finale, dan mag er ook wel een grote hint zijn toch? In het seizoen van Klaas werd het in de tweede aflevering al weggegeven.
Nouja die hint was wel een stukje complexer dan deze. Daar waren molloten voor nodig, deze hint kan iedereen zo opzoeken. Maar ben benieuwd naar volgende week, zou me ergens echt verbazen als deze âmakkelijkeâ hint blijkt te kloppen. De afgelopen jaren is WIDM voor mân gevoel veel terughoudener geworden mbt duidelijke hints.
Ik zit in een tunnelvisie voor Nikkie, ook al twijfel ik door het handschrift. Maar vind die bijna té obvious!
Ik las op insta een reactie⊠Er word telkens gezegd âniets is wat het lijktâ en âspiegelbeeldâ kwam ook een aantal keer voorâŠ
Misschien is alles wat Rik zei wel in spiegelbeeld.
Dus:
Nikki niet de verliezer = nikkie niet de winnaar
Jeroen niet de winnaar = jeroen niet de verliezer
Tygo niet de mol = Tygo is de mol
En zo kan je nog wat varianten maken 
Al denk ik wel dat Nikkie de mol is
maar toch leek het de aflevering van gisteren opeens alsof Tygo de mol is⊠En dan zou dit kunnen kloppen natuurlijk haha
Wow dit is een geniale theorieđ
Iehhh creepy
Ik denk dat dit is geschreven op de spiegel met de quote van de mol, maarja⊠kom er maar eens achter welke spiegel dit is haha
Dit zou een enorme twist zijn!!! Wel een hele gemene 
Ojaa, mn moeder zei ook nog dat Tygo ooit in een aflevering van Van Speijk heeft gespeeld genaamd âHet leven is een hoer en dan ga je doodâ.
In die aflevering in de autoâs kwamen Tygo en Nikkie toch ineens een random prosituee tegen op straat? Tygo zwaaide nog naar haar.
Misschien is dit vergezochtâŠ
Er is een shot van Jeroen op precies deze plek. Denk dat we in de finale gaan zien dat hij het er daarna op ging schrijven.
Vond Jeroen bij de executies ook heel gespannen over komen, denk dat hem het mol zijn toen heel zwaar viel. En nu in de laatste aflevering, terwijl het dan het meest spannend is, was hij heel relaxed.
Jeroen is ook de enige die in de groep van 4 zat die gold kon verdienen op/naar Elba. Ik denk niet dat een mol zich zou laten vastketenen. Dan heb je bijna 2 afleveringen geen kans om te mollen.
Jammer, ik zat in de Peggy tunnel en had zo veel hoop dat Tygo ging winnen. De handschriftvergelijking (niet mijn foto) is voor mij wel het bewijs dat hij de mol is. De nep âspoilerâ die Jeroen zelf had opgezet in het radioprogramma maakten dat ik hem volledig had afgeschreven, maar nu is dat ook ineens juist een bevestiging van zijn molschap.
Edit: Ik denk dat Nikkie hem gezien heeft in aflevering 1 en daarom haar joker niet heeft ingezet. Misschien dat zij haarzelf daarom een winnaar noemde.
En daar pakte Nikkie toen heel snel die enveloppe voor de rode auto om die heli in te kunnen.
Nee daarom hebben ze liever 2 kandidaten in de heli, die zullen meer hun best doen om vrij te komen. Jeroen pakte heel gretig een envelop voor die opdracht.
En de mol zal vrijwel altijd voor de plek gaan waar gesaboteerd kan worden/er geld te verdienen/te verpesten is. Dat was ook de strekking van de praatjes van de oud-mollen in de eerste aflevering.
Ooooh ik zou het leuk vinden als Jeroen de mol is! Nikkie ook trouwens. Ik weet het gewoon nog niet en wacht rustig af, haha.
De spiegels an sich vind ik wel een een dikke hint naar Nikkie als mol, maar handschrift lijkt wel érg op Jeroen. En ik begrijp wel dat mensen twijfels hebben of dat zo obvious zou zijn, maar aan de andere kant: een hint moet wel te doen zijn. Als de mol zijn handschrift veranderd, voelt een beetje als valsspelen, toch?
Waarom is tygo niet uit de appâŠ
Ik denk dat jeroen de mol is wel hoor maar ik verdenk tygo ook nog steeds
Overigens lijkt t me gewoon heel leuk als Nikkie het was
Had zij juist niet de overgebleven sleutels gepakt? Als de productie de Mol ergens wilddn hebben hadden ze bijv. ook de routes om kunnen draaien?
Ik wil dat Nikkie het is. Maar veel wijst op Jeroen.
Als Nikkie niet de verliezer is, dan ook niet de mol. Want ze is anders ontmaskerd door twee en dus wel de verliezer als Mol.
Winnen als Mol lijkt mij om niet ontdekt te worden.
Klopt dat nog haha verwarrend.
Volgens mij wordt er niet zoiets besproken als verliezende mol?
Net de aflevering teruggekeken, vond het echt weer leuk! Ik had al mijn punten op Jeroen gezet en denk nog steeds dat hij de mol is.
Veel wijst inderdaad naar Jeroen, maar omdat ik hem niet leuk vind blijf ik stug op nikkie zitten.