Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Zo veel zin in vanavond! Veel plezier allemaalšŸ¤—

Mijn broer en ik gaan tijdens de ontknoping facetimen​:joy::heart:

1 like

Ik heb de beste bff ever! Wij hebben avondje gepland staan samen en ze kijkt nooit, maar gaan het toch kijken samen :partying_face::sparkles:

8 likes

Ik kan niet meer wachten. Ik hoop zo op een enorme plot twist!

Als Jeroen het is dan ben ik teleurgesteld, Als Nikkie het is dan ben ik blij en trots , Als Tygo het is dan vind ik het een leuke twist , Als Rick het is dan zal het me niks verbazen.

Maar het blijste ben ik dat ik Horace weer ga zien.

26 likes

Ik kijk echt elk seizoen WIDM en heb tot nu toe de mol nooit geraden, niet eens in de buurt. Ik vraag me ook altijd af of ik in het echt ook zo’n bord voor mijn kop heb als het gaat om mensenkennis :sweat_smile:

6 likes

Ik ben echt slaperig en heb nu echt het gevoel dat ik moet opblijven voor WIDM. Haha beetje een oud & nieuw feeling omdat ik er ook de hele dag al naar uitkijk.

100% saaaame

Ik zit klaar met ijs :grin::grin:

Ik zit ook klaar. Hopelijk gaan ze er wel een beetje snel doorheen en niet eerst eeuwig praten met de andere kandidaten!

2 likes

Misschien onder een steen geleefd en is dit al bekend, maar ik hoop op het kasteel in Lisse als entourage straks <3

Ik zou het echt flauw vinden als Tygo wel de mol is :upside_down_face: ik denk Jeroen maar hoop Nikkie

4 likes

Ik snap die hype om Horace niet.

12 likes

Dat schijnt niet te kunnen, er is daar geen enkele ruimte waar zoveel mensen incl crew 1,5 m kunnen houden. Helaas!

1 like

Ik hoop nog steeds dat tygo de mol is :tired_face:

1 like

Ooooh kriebels in m’n buik haha :see_no_evil::sweat_smile:

1 like

Spannend!! Hoop dat ze het snel zeggen… :sweat_smile:

1 like

Ik hoop vooral dat we al de kandidaten weer ff kunnen zien.

1 like

Hopelijk gaat Horace het volgende seizoen presenteren

9 likes

JA

Echt 2020 is het slechtste jaar ooit natuurlijk maar dit jubileumseizoen was wel een lichtpuntje twee maanden lang

24 likes