Dont stop believing
Spoiler finale
Dat de mol Horace is
Dont stop believing
Dat de mol Horace is
Ik heb tactisch ingezet op Jeroen. Zit in de app al de hele tijd op nikkie en hoop dat zij het is, maar ben een testvraag vergeten in te vullen en mijn medekoploper niet… dus nu geswitcht naar Jeroen, dan kan ik nog winnen
Nooo ik ga vanavond met mijn vriend eten en spelletjes doen bij mijn broer en zij vinden widm echt niks. Ben bang dat ik het op mijn telefoon miet gaan kijken voor de ontknoping en morgen dan terug kijken
Ik zit al sinds afl 1 op Jeroen door alle doorkijkjes en dat zijn achter naam komt van kastelen etc. Maar met alles in me hoop ik dat het Nikkie is, zodat we haar tot in de eeuwigheid terugzien in de komende seizoenen.
Alles wijst inderdaad naar Jeroen. Maar ik vind het slap van mezelf als ik dan nu toch nog zou wijzigen naar Jeroen op basis van wat er op internet staat. Lekker de meute mee gaan vind ik wel wat gemakkelijk
Tweepersoonsspelletje meenemen wat zij tussen half 9 en half 10 kunnen doen
Aaaah ik twijfel zo. Zit al sinds het begin op Nikki, maar na vorige week denk ik eigenlijk toch weer Jeroen. Maar ik zou hem dan inderdaad een stomme mol vinden, dus wil dan juist meer eigenwijs alsnog alles op Nikki zetten.
Hoezo is ‘t overduidelijk Jeroen? Als hij ‘t is vind ik het juist heel saai (ok ik moet de molstreken nog zien maar toch)
Ik hoop dat Tycho de mol is
Ik hoop echt niet dat het Jeroen is, ook al vrees ik van wel. Ik vind hem zo saaai.
Als het Jeroen is dan is het redelijk duidelijk geweest. In ieder geval de laatste weken. Ik meen me te herinneren van vroeger dat het je bijna onmogelijk werd gemaakt om de mol te achterhalen. Of heb ik dat verkeerd? Jeroen lijkt daarom of ‘te makkelijk’ of het is een soort fail haha.
Same, verstand zegt Jeroen en mijn gevoel Nikkie. Maar gewoon ook vooral dat ik het hoop, lijkt me geweldig als zij de Mol is!
@marley ja eens!
Ik lees dit als tiesjo
Oh haha oeps. Ach ik spreek Horace ook uit als Hooraas
Haha ik als Hor is… ook niet veel beter
Mwa verschilt imo best wel per seizoen. Je bent als Mol natuurlijk ook wel afhankelijk van productie en andere kandidaten. Ik denk pas dat het Jeroen is sinds vorige aflevering. En als je kijkt naar die app staat Nikkie erg bovenaan, dus zo duidelijk is het dan ook weer niet haha.
Ik zat al sinds aflevering 1 op Jeroen dus ik zou het wel tof vinden als ik gelijk heb dit jaar
Ik vind het vooral zo jammer dat het na vanavond weer voorbij is
Het is bijna 2 januari! Twee pluspunten zelfs: dan begint WIDM weer én dat hele klote 2020 is ein-de-lijk voorbij.
Ik doe geen uitspraken meer over wie ik denk dat het is want tbh zit ik al 3 weken zo te kijken
ik heb er zin iiihiiiinnnn
Ik tel gewoon de uren af jongens