Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Ik hoop echt niet dat het Jeroen is, ook al vrees ik van wel. Ik vind hem zo saaai.

2 likes

Als het Jeroen is dan is het redelijk duidelijk geweest. In ieder geval de laatste weken. Ik meen me te herinneren van vroeger dat het je bijna onmogelijk werd gemaakt om de mol te achterhalen. Of heb ik dat verkeerd? Jeroen lijkt daarom of ā€˜te makkelijk’ of het is een soort fail haha.

1 like

Same, verstand zegt Jeroen en mijn gevoel Nikkie. Maar gewoon ook vooral dat ik het hoop, lijkt me geweldig als zij de Mol is!

@marley ja eens!

Ik lees dit als tiesjo

Oh haha oeps. Ach ik spreek Horace ook uit als Hooraas

1 like

Haha ik als Hor is… ook niet veel beter :joy:

1 like

Mwa verschilt imo best wel per seizoen. Je bent als Mol natuurlijk ook wel afhankelijk van productie en andere kandidaten. Ik denk pas dat het Jeroen is sinds vorige aflevering. En als je kijkt naar die app staat Nikkie erg bovenaan, dus zo duidelijk is het dan ook weer niet haha.

1 like

Ik zat al sinds aflevering 1 op Jeroen dus ik zou het wel tof vinden als ik gelijk heb dit jaar

2 likes

Ik vind het vooral zo jammer dat het na vanavond weer voorbij is :frowning_face:

7 likes

Het is bijna 2 januari! Twee pluspunten zelfs: dan begint WIDM weer Ʃn dat hele klote 2020 is ein-de-lijk voorbij.

Ik doe geen uitspraken meer over wie ik denk dat het is want tbh zit ik al 3 weken zo te kijken

13 likes

ik heb er zin iiihiiiinnnn

Ik tel gewoon de uren af jongens

6 likes

Zo veel zin in vanavond! Veel plezier allemaalšŸ¤—

Mijn broer en ik gaan tijdens de ontknoping facetimen​:joy::heart:

1 like

Ik heb de beste bff ever! Wij hebben avondje gepland staan samen en ze kijkt nooit, maar gaan het toch kijken samen :partying_face::sparkles:

8 likes

Ik kan niet meer wachten. Ik hoop zo op een enorme plot twist!

Als Jeroen het is dan ben ik teleurgesteld, Als Nikkie het is dan ben ik blij en trots , Als Tygo het is dan vind ik het een leuke twist , Als Rick het is dan zal het me niks verbazen.

Maar het blijste ben ik dat ik Horace weer ga zien.

26 likes

Ik kijk echt elk seizoen WIDM en heb tot nu toe de mol nooit geraden, niet eens in de buurt. Ik vraag me ook altijd af of ik in het echt ook zo’n bord voor mijn kop heb als het gaat om mensenkennis :sweat_smile:

6 likes

Ik ben echt slaperig en heb nu echt het gevoel dat ik moet opblijven voor WIDM. Haha beetje een oud & nieuw feeling omdat ik er ook de hele dag al naar uitkijk.

100% saaaame

Ik zit klaar met ijs :grin::grin: