Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Ik vond alleen afl 7 (die op elba?) stom ge-edit denk ik, daar werd t te obvious. Voor de rest echt top

3 likes

‘Inderdaad’

:rofl:

5 likes

Pooohhh hahaha hij zegt t gewoon

Aahaha kokervisie

Rick McCullough is de regisseur van WIDM en heeft zo’n leuke instagram! Kijk deze post haha
https://www.instagram.com/p/CGekELAFB-v/

6 likes

Ooh Nikkie :heart:

14 likes

Wat goed van Nikkie om het te doneren!

2 likes

Ahw Nikkie ik moet bijna huilen hierom

6 likes

Ah wat een schat

:heart:NIKKIE WE LOVE YOU​:heart:

1 like

Ah lief dat ze het doneert. Ze heeft natuurlijk dat geld ook echt helemaal niet nodig maar alsnog mooi

8 likes

Geen verborgen aanwijzingen?

Alleen Nikkie heeft Jeroen verdacht dit seizoen volgens mij. Vind dat Jeroen het dus echt goed heeft gedaan

9 likes

Waar zijn de hints van de productie?

Dat is vind ik een beetje stom aan dit programma. De manier waarop ze het editten kan je nooit echt weten wie het is, proberen ze iemand verdacht te maken of is het de mol?? Tenzij je die gekke raadsels oplost.
Maar ja eigenlijk boeit het me ook niet wie het is

2 likes

Over iets meer dan twee maanden kunnen we weer, benieuwd wie er dan mee doen en waar het is opgenomen.

2 likes

Soms zijn die hints alleen op de site te zien volgens mij

1 like

Ik zie trouwens dat ik de WIDM poule van het forum in de app heb gewonnen! Ik ben hier blijer mee dan normaal is geloof ik haha

34 likes

Was die er ;o Proficiat! Ik heb van de schoonfamilie gewonnen muahaha

1 like

Morgen nog meer hints online, denk ik…

En wat is Jeroen een leuke mol geweest. Eerst dacht ik nog, dat hij niet zo mee deed, maar hij heeft er echt goed over na gedacht. En veel, ook vroeg in het seizoen, hadden we als kijkers ook al kunnen zien. Ik heb Jeroen ook afgeschreven met die actie met het gescheurde briefje. Hoe briljant! In your face, maar op zijn eigen manier. Love it.

Kan niet wachten tot begin januari.

16 likes