Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Ah Nikkie, dacht al dat ze het ging doneren.

Mooiste fragment uit het seizoen vind ik dat Nikkie en Tygo hand in hand giechelend wegrennen.

30 likes

Wat zei Jeroen nou tegen Tina over dat handschrift?
Ellie is zo gepikeerd dat zij ALS POLITIEAGENTE het niet door had. Steeds maar excuses bedenken, volgens mij geneert ze zich echt

9 likes

Eigenlijk wordt je dat in zo’n positie ook een soort van sociaal gedwongen het aan een goed doel te geven, ze zou denk ik veel commentaar krijgen als ze zou zeggen, bedankt ik stort het bij de rest of ga er een keertje extra van shoppen.
(maar nog steeds lief van haar natuurlijk, t ontroerde mij ook)

2 likes

Ik geloof dat dit echt uit haar hart komt, daar heeft ze geen sociale druk voor nodig. Kijk maar naar haar bodylanguage als ze het vertelt… Nee, ik vind dit heel lief en een prachtig voorbeeld voor iedereen. Laat dat de sociale druk maar zijn.

36 likes

Zeker! Dat doet daar ook niet aan af! :two_hearts: Ze doet het ook zeker met de juiste intentie.

1 like

Helemaal met je eens hoor! Vind de uitkomst echt tof!

1 like

Dat met die put en snel doorlopen was ultra verdacht wel haha

Wat was er nu met dat dubbelgevouwen briefje?
Heb nog 903i23 vragen…

1 like

Nee, totaal niet mee eens. Zijn toch zat die het zelf hebben gehouden?

Zij is haar broertje verloren Ʃn haar beste vriendin zit nu aan de chemo. Dit doet ze echt 100% vanuit haarzelf.

10 likes

Ja zijn genoeg mensen die dan antwoorden oh een reis of oh ik ga met mijn bondgenoot uit eten.

Inderdaad! Ik had ook verwacht dat de nik vermomd zou zijn, of achter een cameraman of vrouw zou aansluipen ofzo.

1 like

Ja daarom vind ik hem ook een hele goede mol! Niet echt verdacht, niet door de kijkers en niet door de kandidaten. En toch heeft hij best gewaagd gemold.

Oh ja, hoe hij reageerde bij die Elba executie, ik dacht dat hij daar echt verdrietig was omdat Patrick wegging. Hij kon volgens mij goed met hem opschieten en dus denk ik dat hij zich ook wat schuldig voelde…

9 likes

Ik kom even als spuitelf, want pas net terug gekeken.

Eigenlijk vond ik het saaie molacties. Het enige vette vond ik dat die vrijstellingen werden weggekaapt 2x, of nja bij Nikkie is dat wel gefaald. Vraag me af of zij echt pas vanaf aflev 7 op hem zat of gewoon fluitend overal doorheen is gegaan.
En de laatste aflevering met de kokervisie van Tycho vond ik ook wel weer leuk, dat heeft Jeroen goed gedaan.

Verder vind ik dat de mol vooral heeft geteerd op zijn kandidaten, en met lasergamen zelfs geld binnensleepte. Ook al was het niet veel, vond ik echt lame.

Hahhaha ohja Ellie noemde Horace ā€œHorrieā€. Daar moest ik wel om lachen, eindelijk Horrie weer terug.

Ik vind wel dat hij het goed heeft gedaan. Hij heeft er duidelijk goed over nagedacht en gewaagde dingen gedaan.
Denk dat het probleem een beetje is dat de opdrachten van zichzelf vaak al niet haalbaar zijn. Daardoor kan en hoeft de mol weinig meer te doen om de opdracht te laten mislukken of de pot laag te houden.

4 likes

Ik denk dat ze meer bedoelt dat Nikkie steenrijk is en de andere winnaars niet per se. Dus als zij het geld zelf zou houden zouden daar hele andere reacties op komen dan op andere winnaars die dat hebben gedaan.

Dit is een algemene observatie van sociale druk trouwens want ik ben het met je eens! Ik vind haar zo’n schat en weet zeker dat dit helemaal uit zichzelf komt, en dat ze dit ook zou doen als ze niet al bakken met geld met YouTube verdiende.

3 likes

Dit verwoord het beter indd, ben helaas niet zo goed in exact uitleggen wat ik bedoelde. Had gisteren nog een heel bericht getypt en weer weggehaald omdat ik het niet verder wilde opblazen. :relaxed:

5 likes

Op de website staat nog een extra molactie over de gastenlijst

Ik heb dus pas 3 seizoenen widm gekeken (deze, seizoen 11 met Patrick en seizoen 12 met Anna Marie) nu lijkt het me dus lachen om een seizoen terug te kijken en juist wƩl van te voren te weten wie de mol is, kijkt toch heel anders dan. Welk seizoen zouden jullie aanraden? Wie was jouw favoriete mol?

Kees! En hoor veel over Dennis Weening, maar zelf nooit gezien.

1 like

Ik ben begonnen met widm kijken toen ik een obsessie met Dennis storm had. Zijn seizoen was ook de eerste die ik heb gekeken en vond dat een heel tof seizoen. Die mol John van eerd vond ik ook heel leuk vooral door de acties die grappig waren.

Ohja en het seizoen van Kees stol vond ik tof .

1 like

Ja Jon van Eerd las ik hier volgens mij ook al eerder als iemands favoriete mol

1 like