Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Zo tussen 8 en 9 zijn Nikkie, Tycho en Jeroen op radio 2 over widm trouwens.

Wat was er meer werk aan dit seizoen dan? (Oprechte vraag haha)

Alle gekke theorieĆ«n direct in de prullenbak, dat wordt weer gestort op de vuilnisbelt en wie leeft daar onder de grond, juist ja… :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Haha zie nu op Facebook mensen reageren op dat Nikki het doneert aan KWF:
Dat Jeroen zichwel lullig zal voelen :joy: - als hij slechtere mol was was er meer naar t KWF gegaan. :crazy_face:

Er is een veiling van bepaalde items (molgeld, de schilderijen van de kandidaten, de spiegel van Nikkie uit de eerste aflevering etc). Het geld gaat naar het KWF. Echt een topactie :blush:

6 likes

Ik had gehoopt dat de Vlaamse mol op Npo zou staan maar ik kan het niet vinden. Kan ik dit in NL ergens terug kijken?

Ja! Gratis op Vier.be, heb daar alles op terug gekeken. Volgens mij moet je wel een account aanmaken, maar het kost niks.

Ahhh wat chill!!! Fijn dat je zo snel reageert ook. Ik ga meteen kijken.

1 like

Ach, Horace heeft blijkbaar al die ā€œwie is de drolā€-batches gemaakt.

Hij is echt te goed voor deze wereld.

4 likes

Las dat Ludo (Erik de Vogel) wordt gezien als potentiƫle kandidaat. Lijkt me leuk! Als hij in het echte leven een beetje op zijn personage lijkt komt hij gegarandeerd terug na de eliminatie :stuck_out_tongue_winking_eye:

31 likes

OMG dat zou ik Ʃcht fantastisch vinden!!

1 like

Alleen al, omdat de kans dat hij als Ludo terug komt dan veel groter is :joy::joy::joy:

2 likes

Ik mis wie is de mol :sob:

9 likes

Misschien helpt dit: de chat met Rick McCullough met meer info over het laatste seizoen.

3 likes

Wij hebben maar een oud seizoen van de Vlaamse Mol gekeken, haha. Genieten!

1 like

De app is weer vernieuwd! Had nog geen 10 minuten een nieuw account aangemaakt en meteen al weer poule uitnodigingen :sweat_smile:

1 like

Zin in!

Silhouetten van de nieuwe kandidaten! Iemand die iets herkent? :sweat_smile: Gio Latooy schijnt ook mee te doen.

3 likes

Ik hoop zo op Tsjechiƫ en dan gebieden waar ik geweest ben.

1 like

Komt er weer een forumpoule? Ik heb geen idee hoe je dat aanmaakt :sweat_smile: