Seizoen 8 en 9
Jan is mān fave mol
Gevolgd door Kees
En dan Jon, Dennis en Patrick
Ik vond Rob een afschuwelijke mol,
Thomas ook slecht, Klaas heel slecht, Anne Marie had ik echt een enorme hekel aan.
Merel super saai, Jeroen nu super saai
Inge best saai. Oh en Yvon Jaspers vond ik ook kut, maar dat is omdat ik haar sowieso haat.
De rest was wel okƩ als mol.
Edit: ik vind wie is de mol ook een programma dat in een warm klimaat hoort. En ook niet super bezig moet zijn met de lokale bevolking qua opdrachten. Dus ik vind IJsland, Schotland en Canada (pre-BNers), Japan en China sowieso geen leuke seizoenen.
En Margriet was zo saai dat je haar gewoon vergeet haha
Milouska vond ik trouwens ook wel een leuke mol!
Ohja Margriet! Vind ik ook geen leuke vrouw verder.
Miljoeska was wel leuk ja, omdat ze zo anders was dan de rest van de mollen. Pre BNer waren Deborah en George goeie mollen, Elize en Nico niet zo. Kim vond ik ook matig trouwens, Suzan was dan wel weer okƩ.
Heb ik ze nu allemaal Haha?
Leuk seizoen vond ik met Inge iepenburg. Niet specifiek hoe zij als mol was. Maar hoe het seizoen liep.
Eh ik tel er 21 dus dat zijn er 2 teveel haha. Of is dit een spelletje Wie is niet de mol?
Ja maar ik tel er 21 zonder Jeroen. En hoezo noemden ze Rob dan de 20e mol?
Edit:
Ohnee geintje Jeroen staat er wel tussen
Jan
Kees
Jon
Dennis
Patrick
Rob
Thomas
Klaad
Anne-Marie
Merel
Jeroen
Inge
Yvob
Margriet
Milouska
Deborag
George
Elize
Nico
Kim
Susan
Hmm ja ik heb die seizoenen zonder bnāers niet gezien maar t klopt toch wel dan. Dan ben ik gewoon in de war denk ik hah
Ja was mn post al aan het editen haha, raak gewoon helemaal in de war van al die mollen
Weet niet of het al gedeeld was hier maar het niieuwe seizoen zou in Tsjechiƫ zijn opgenomen.
Dat had ik nog niet gelezen, is het officieel bekend gemaakt of gelekt? Ben benieuwd, ik vond het eigenlijk wel leuk dat het in Europa was dit jaar!
Gelekt een Nederland zou ze zijn tegen gekomen toen hij daar op vakantie was en aan het wandelen was in het bos ofzo. Hij heeft fotoās naar shownieuws gestuurd maar die hebben volgens mij geen fotoās laten zien maar alleen het verhaal verteld.
Dit zou ook over De Mol Belgiƫ kunnen gaan las ik. Daarvan is vandaag ook een nieuw seizoen aangekondigd
Ik acht de kans wel groot dat een Nederlandse toerist andere Nederlanders heeft herkend.
Oh ik dacht dat er alleen bordjes waren gezien, maar dus ook kandidaten? Dan zal t inderdaad de Nederlandse widm zijn
Maar wat raar⦠TsjechiĆ« stond toch best vroeg en lang al als āoranjeā gebied aangemerkt? Of ben ik nu in de war?
Ik heb pas een paar afleveringen terug gekeken van het seizoen met Jan. Zo vreemd om te zien hoe goed hij kan liegen, verbaast reageert en gespannen bij executies is. En dat terwijl hij geen eens acteur is.
Leukste mollen vond ik Kees, Dennis, Inge en Thomas.
Annemarie en Margriet het slechtst. Patrick Stoof vond ik ook niks, snap nog steeds niet waarom hij een vrijstelling gaf aan Art. Dat is toch oneerlijk!
Leukste seizoenen vond ik Amerika en Italie vanwege de kandidaten.
Ik heb ze allemaal teruggekeken wetende wie de mol was (kijk pas vanaf 2018) en het is wel leuk ja! Dan vallen de verdachte dingen ook veel meer op omdat je het toch al weet haha
Ik vind Milouska een van de beste mollen maar de groep vond ik minder dat seizoen. Het seizoen met Dennis Weening is heel leuk, en met Susan Visser en Jan Versteegh.
Dat seizoen van Anne-Marie vond ik de groep toch saaai, behalve Dio maar die ging er te snel uit.
Het staat ook op de wikipediapagina van wie is de mol. Maargoed dat is geen betrouwbare bron
Oh zover had ik niet eens gelezen dus misschien heb je wel gelijk hoor. Maar het komt redelijk vaak voor dat de Nederlandse Widm herkend wordt door de BNāers. Daar lekt zo vaak iets over uit dat ik dacht: dat zal het dan wel zijn.
Maar zouden er dan trouwens geen verborgen hints zijn geplaatst door de productie? Omdat er geen video van is.