Oh ik dacht dat er alleen bordjes waren gezien, maar dus ook kandidaten? Dan zal t inderdaad de Nederlandse widm zijn
Maar wat raar⦠TsjechiĆ« stond toch best vroeg en lang al als āoranjeā gebied aangemerkt? Of ben ik nu in de war?
Ik heb pas een paar afleveringen terug gekeken van het seizoen met Jan. Zo vreemd om te zien hoe goed hij kan liegen, verbaast reageert en gespannen bij executies is. En dat terwijl hij geen eens acteur is.
Leukste mollen vond ik Kees, Dennis, Inge en Thomas.
Annemarie en Margriet het slechtst. Patrick Stoof vond ik ook niks, snap nog steeds niet waarom hij een vrijstelling gaf aan Art. Dat is toch oneerlijk!
Leukste seizoenen vond ik Amerika en Italie vanwege de kandidaten.
Ik heb ze allemaal teruggekeken wetende wie de mol was (kijk pas vanaf 2018) en het is wel leuk ja! Dan vallen de verdachte dingen ook veel meer op omdat je het toch al weet haha
Ik vind Milouska een van de beste mollen maar de groep vond ik minder dat seizoen. Het seizoen met Dennis Weening is heel leuk, en met Susan Visser en Jan Versteegh.
Dat seizoen van Anne-Marie vond ik de groep toch saaai, behalve Dio maar die ging er te snel uit.
Het staat ook op de wikipediapagina van wie is de mol. Maargoed dat is geen betrouwbare bron
Oh zover had ik niet eens gelezen dus misschien heb je wel gelijk hoor. Maar het komt redelijk vaak voor dat de Nederlandse Widm herkend wordt door de BNāers. Daar lekt zo vaak iets over uit dat ik dacht: dat zal het dan wel zijn.
Maar zouden er dan trouwens geen verborgen hints zijn geplaatst door de productie? Omdat er geen video van is.
Zo tussen 8 en 9 zijn Nikkie, Tycho en Jeroen op radio 2 over widm trouwens.
Wat was er meer werk aan dit seizoen dan? (Oprechte vraag haha)
Alle gekke theorieën direct in de prullenbak, dat wordt weer gestort op de vuilnisbelt en wie leeft daar onder de grond, juist ja⦠
Haha zie nu op Facebook mensen reageren op dat Nikki het doneert aan KWF:
Dat Jeroen zichwel lullig zal voelen
- als hij slechtere mol was was er meer naar t KWF gegaan. 
Er is een veiling van bepaalde items (molgeld, de schilderijen van de kandidaten, de spiegel van Nikkie uit de eerste aflevering etc). Het geld gaat naar het KWF. Echt een topactie 
Ik had gehoopt dat de Vlaamse mol op Npo zou staan maar ik kan het niet vinden. Kan ik dit in NL ergens terug kijken?
Ja! Gratis op Vier.be, heb daar alles op terug gekeken. Volgens mij moet je wel een account aanmaken, maar het kost niks.
Ahhh wat chill!!! Fijn dat je zo snel reageert ook. Ik ga meteen kijken.
Ach, Horace heeft blijkbaar al die āwie is de drolā-batches gemaakt.
Hij is echt te goed voor deze wereld.
Las dat Ludo (Erik de Vogel) wordt gezien als potentiƫle kandidaat. Lijkt me leuk! Als hij in het echte leven een beetje op zijn personage lijkt komt hij gegarandeerd terug na de eliminatie 
OMG dat zou ik Ʃcht fantastisch vinden!!
Alleen al, omdat de kans dat hij als Ludo terug komt dan veel groter is 

Ik mis wie is de mol