Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Hoezo zitten ze allemaal bij elkaar op schoot lijkt ‘t

2 likes

Wordt nu door Rick verteld! Bubbel idd, afstand van lokale mensen

Die Florentijn is best leuk om naar te kijken trouwens (vergeet hem telkens) :smirk:

1 like

Ken ook bijna niemand. Ga niet kijken denk ik. Vind sowieso Splinter ergerlijk om naar te kijken/luisteren (bij dwdd)

Ja vind ik ook!

Ging ff googelen en maakt ook leuke dingen (naast de badeend):

Haha

20 likes

Ooh ik vind Splinter juist heel erg leuk :heart:

4 likes

Oee volgens mij wel! Goed onthouden!!

Edit ja

Wauw. Mijn kwebbelkop gokje is dus fout. Ken maar drie mensen van deze groep.

Heeeel erg leuk!!

Weet nu al dat ik me helemaal dood ga ergeren aan de outfits van Splinter.
Naast alle andere dingen waar ik me aan moet ergeren.

1 like

Ja jeetje ik dacht ook dat alle ‘grotere’ BN’ers dit jaar wel genoeg vrije tijd zouden hebben om mee te doen. Maar nu krijgen we na budget waylon (Rob) ook budget Billie Eilish.

Die blonde hart van Nederland dame zei trouwens “of ik de mol ben? Jaaa …” maar kan me niet voorstellen dat hierop wordt gedoeld met dat we de mol hebben horen zeggen wie hij/zij is.

4 likes

Ik ben totaal weer vergeten hoe ze heette maar ik denk dat die toneelmevrouw (die als 3e geloof ik) aan het woord kwam de Mol is, ze zei in haar voorstelling ‘bla bla en ik duik onder’. Tbh weet ik niet of ik het dit seizoen ga volgen, ook al leer je de mensen natuurlijk onderweg wel kennen, ik vind het altijd wel leuk als er tenminste 1 of 2 bekenden inzitten

Jaaaa love love loooove Tsjechië! Ga alleen al voor de sfeerbeelden kijken. God wat mis ik dat land. Had deze week eigenlijk in Praag moeten zitten. Haha

Verder ken ik eigenlijk niemand echt van de kandidaten maar dat mag de pret niet drukken.

Wel jammer dat het een vrij onbekende groep is. Maar splinter is wel echt leuk

Ugh die Marije inderdaad. ENURZJIE :nauseated_face:

1 like

Lol, was er geen animo dit jaar ofzo? Ik ken echt een stuk of drie mensen denk ik. Wel leuk dat ze in Tsjechië zijn, echt één van de leukste Europese bestemmingen wat mij betreft. Maar qua kandidaten wel een anticlimax hoor.

Ik (her)ken alleen de zanger van chef special, nog nooit zo weinig kandidaten herkend. Maar het zal vast alsnog leuk worden.

Hoezo kent niemand Erik de Zwart haha. Hij is echt de stem van mijn jeugd.

15 likes

Ja, dat was echt de enige die ik in 1x herkende!

1 like

Ik had hem even gemist, die ken ik ook natuurlijk :grinning_face_with_smiling_eyes: