De link doet het niet bij mij, ik kom op de pagina van poules terecht maar krijg niet de optie om in de ff poule doet die het bij anderen wel?
Bij mij werkte het wel en er zitten al 26 in de poule. Vreemd dat het bij jou niet werkt.
Ik heb mezelf ook in de poul gezet! Maar ik heb het nog nooit gedaan haha.
Het is gelukt! Blijkbaar werkt het wel als de app afgesloten is
Morgen begint het!
Op wie hebben jullie je punten ingezet?
- Erik
- Lakshmi
- Joshua
- Splinter
- Marije
- Remco
- Renee
- Rocky
- Charlotte
- Florentijn
0 stemmers
Heb ze nog niet ingezet maar denk dat ik op Rocky ga inzetten, denk dat ik het tijdens de aflevering maar bekijk
Ik kan de eerste aflevering al niet live kijken omdat ik moet werken
Geen idee op wie ik mijn punten in zet. Ken er zo weinig van.
Wil ik het liefst ook doen, zou chill zijn als je weer nog tijdens de aflevering kan wijzigen
aangezien ik ook niemand ken, heb ik maar gespreid. ben benieuwd morgen.
Ja maar zo stom eigenlijk dat je al punten moet inzetten voordat het überhaupt begint. Ik heb zo geen idee?
https://youtu.be/V8hQt9GOQfY Remco Veldhuis is van het duo Veldhuis en Kemper en dit is een bekend nummer dacht ik en Renée Fokker is actrice bekend van Vrouwen vleugel en de zomer van 45 ik voel een generatie kloof
Je kunt het tijdens de aflevering nog aanpassen
Denk dat alleen de oprichtster van de poule dat kan. Ik zie iig nergens staan dat ik iemand kan toevoegen.
Ik wil mensen wel even persoonlijk toevoegen als het niet lukt via de link. Maar dan moet ik wel even jullie namen weten.
Zou iemand mij kunnen toevoegen in de poule? De link werkt niet. Mijn naam is Ferawiel
Echt zin in de aflevering vanavond!
Leuk! Ik ga ook kijken. Heeft iemand misschien voor mij de link naar de poule in de app? Ik kan em niet vinden .
Bedankt! Het is gelukt .
Zo, ik zit alvast klaar! Erg benieuwd naar de opdrachten zonder het betrekken van de bevolking. Ze zullen toch wat aanpassingen gedaan moeten hebben